Nalazite se
Članak
Objavljeno: 30.11.2016. 16:22

VIDI.erp

ProgIS: ExTra ERP

Poslovni događaj koji nije obrađen kroz exTra ERP nije se niti dogodio.

ProgIS: ExTra ERP

ExTra ERP iz progISa razvijen je s ciljem da osigura pokrivenost svih poslovnih događaja na jednom mjestu i naglasi stratešku ulogu informacijskog sustava u poziciji i uspjehu svake tvrtke na tržištu, njene sposobnosti da opstane u uvjetima jake konkurencije i da u cijelosti zadovolji svoje kupce kroz jedinstven sustav koji pruža:
*sigurnost i pouzdanost u radu
*brz pristup informacijama i izvještajima poslovanja tvrtke
*pregled svih informacija potrebnih za upravljanje poslovnim procesima na jednom mjestu koje omogućuju brzo donošenje odluka te kontrolu realizacije poslovanja.

ProgIS-ov pristup informatizaciji poslovanja usmjeren je na potpunu funkcionalnost u svakodnevnim poslovnim procesima te zadovoljenje svih potreba poslovanja koje se ostvaruju prilagodbom programske opreme specifičnim potrebama svakog pojedinog korisnika koje se ne mogu dobiti kroz kupnju konfekcijskih proizvoda.  exTra ERP pritom omogućuje:

*integriranje svih operativnih poslovnih procesa u jednu cjelinu neovisno o dislociranosti pojedinih poslovnih dijelova
*analizu i pregled svih podataka u realnom vremenu
*automatizacije poslovnih procesa – potpuna kontrola između operativnih poslovnih procesa i računovodstva, automatizirana izrada svih izvještaja i obrazaca ( PU, Fina, DZS,...)
*racionalizaciju u resursima – djelatnicima, radnim mjestima, opremi...
*menadžersko izvještavanje unutar informacijskog sustava  kroz potpuno parametrizirani ERP sustav sa specifičnostima namijenjenima:
*farmaceutsko-prehrambenoj industriji: GAMP validiran sustav s uključenim specifičnostima praćenja robe s ograničenim rokovima trajanja, kontrolnim brojevima, statusima robe, blokadom izdavanja robe kojoj ističe rok valjanosti, itd.
*tekstilnoj industriji sa specifičnostima praćenja robe po veličinama, bojama, sezonama, kolekcijama...
*auto dijelovi i oprema sa specifičnostima praćenja robe prema Eurocode, Code, kataloškim brojevima dobavljača i proizvođača i sl.

i svim ostalim tvrtkama bez specifičnosti. 

Važno načelo exTra koncepcije je svakodnevni, redovit rad svakog izvršitelja u stvaranju dokumenata i podataka unutar exTra ERP sustava - poslovni događaj koji nije obrađen kroz exTra ERP – nije se niti dogodio.

Razvojni alati/ baza

exTra ERP razvijen je korištenjem Progress razvojnih alata koji pružaju korisniku sigurnost baze podataka uz automatsku pohranu i izradu backupa. Progress Software proizvodi danas obuhvaćaju široko područje primjene računalnih tehnologija sa strateškim usmjerenjem na  internet i client/server platforme.

Progress Software danas ima bazu od 2.300 aplikacijskih partnera koji koriste Progress alate za razvoj svojih rješenja i niz velikih svjetskih koorporacija koje koriste poslovne aplikacije razvijene uz pomoć Progress proizvoda kao npr. eBuy, Coca Cola, at&t, citibank, BBC, Philips, Chicco, AirAsia…

Dostupnost svuda - internet

exTra ERP uključuje i nadogradnju sustava kroz internet kroz korištenje mreže kao VPN-a i kroz korištenje interneta kao sučelja prema poslovnim partnerima, klijentima i krajnjim korisnicima. Time je omogućena integracija internet poslovanja i internog poslovanja kroz funkcije naručivanja i prodaje putem interneta i izvješća i informacije na internetu.

Narudžbe s interneta se automatski zaprimaju u exTra ERP prodaju gdje se dalje obrađuju u smislu isporuke robe. 

Poslovne funkcije

Uz pomoć exTra ERP- a mogu se obavljati različiti poslovi. Svi poslovi prate određen tijek rada i prijepisa dokumenta i na taj način je omogućen brži rad, ali i kontrola upisanih-prepisanih podataka.

Pojedinačni poslovi u sustavu organizirani su kroz ulazne preglednike, a poslovi su sistematizirani na način da izvršitelji-operativci poslove vezane uz svoje radno mjesto izvršavaju kroz minimalan broj ulaznih izbora posla kroz kontinuirane prijepise podataka s uključenim kontrolnim mehanizmima (nemogućnost višestrukih prijepisa, upis dokumenta bez povezivanja na prethodni i sl.).

Poslovi koji se mogu obavljati kroz sustav uključuju nabavu, upravljanje zalihama, logistiku i skladišno poslovanje, veleprodaju, maloprodaju, proizvodnju, servis, građenje, transport i vozila, računovodstvo i financije.

Svojim ugrađenim mehanizmima, a na osnovu dobro pripremljenih matičnih podataka (klasifikacija, podatkovnih oznaka, kataloga cijena i uvjeta, rabatnih skala, akcijskih kataloga, naknadnih odobrenja, cassa sconta, itd.) exTra omogućava primjenu različitih kompleksnih uvjeta prodaje sa ili bez mogućnosti utjecaja referenta na same cijene i uvjete pri prodaji robe, a daljni tijek isporuke se odvija uobičajenim procedurama ili  kroz automatiziranu otpremu robe putem barcode terminala, ispis naljepnica po isporukama, izradu prijevoznice...

Kao koncepcija exTra nudi prilagodbu i razvoj prema specifičnim zahtjevima korisnika, stalnu prisutnost i pomoć pri uvođenju informacijskog sustava, održavanje informacijskog sustava i stalno prilagođavanje novim uvjetima poslovanja kroz razvoj funkcija sustava.

Izvješća

ExTra ERP podržava ispis izvješća na zaslon, pisač i u datoteku radi pohrane i kasnijeg pregleda. Koristeći mogućnosti Progress aplikacijskog poslužitelja moguće je zadati izradu niza izvješća koje će poslužitelj na centralnom računalu izraditi i pohraniti u izabrane datoteke. Poslije se sva tako izrađena izvješća mogu pregledavati i ispisivati.

Zahtjevnija zbirna izvješća moguće je dobiti putem grafičkog prikaza i na taj način vizualno prikazati brojčane odnose i pokazatelje. Izvješća tako dobivaju smisao kao dio informacijskog sustava, osnovu koja omogućuje planiranje, praćenje i upravljane poslovnog procesa. Unutar grafikona moguće su opcije prema kupcu, klasifikaciji, vrijednosti i sl.

Interaktivna tehnička podrška

Aplikacija u sebi sadrži interaktivnu tehničku pomoć koja opisuje tijek poslova i procedure rada, ali i rad u svakom pojedinom dokumentu u kojima su prikazane informacije i rješenja te upute za rad izvršitelja u exTra sustavu. Upute se izlažu detaljno za rad s pojedinačnim poslom u sustavu.

Svi poslovi izvršeni u exTra ERP-u bilježe se u modulu “Nadzor rada” gdje se može vidjeti ime i opis programa koji je izveden; datum, vrijeme i izvršitelj koji ga je izveo; izvedena akcija (dodavanje, promjena, brisanje itd.); naziv računala na kojem je izvršena akcija/prijava/odjava. Na taj način niti jedna akcija ne može biti izvedena, a da o njoj ne ostaje trag i naravno odgovornost onoga koji ju je izvršio.

Izvršitelji u exTra ERP sustavu su svi oni korisnici kojima su dodijeljena ovlaštenja da obavljaju određene poslove, a da pri tome neposredno upotrebljavaju usluge sustava. Svaki korisnik ima svoju identifikacijsku šifru (naziv korisnika) i lozinku na osnovu kojih mu se dodjeljuju ovlaštenja za rad u sustavu (čitanje podataka, promjena podataka, dodavanje podataka ili brisanje podataka), svaki izvršitelj može imati ovlaštenja za sve vrste rada ili kombinaciju. Ovlaštenja se dodjeljuju po tipu izvršitelja, za cijelu grupu izvršitelja koji pripadaju određenom tipu (npr. skladištari) ili po šifri izvršitelja. Ovlaštenja se mogu dodjeljivati za svaku razinu (čitanje, promjena, brisanje, dodavanja ) na razini pojedinih modula i na razini svakog pojedinog dokumenta i funkcije unutar dokumenta.

Licenciranje, implemetacija i nadogradnje

Licenciranje exTra ERP-a radi se prema broju korisnika i podrazumijeva cijenu exTra ERP-a i licenci Progressa, pošto za razvoj svojih proizvoda progIS koristi Progress alate.

Implementacija sustava se odvija u fazama i prati projekt informatizacije. Planira se prema zahtjevu i mogućnostima korisnika, a poslovi uvođenja se rade paralelno i u pravilu ovisno o složenosti sustava koji se uvodi.

ExTra se kontinuirano nadograđuje s novim funkcijama i dopunama koje su rezultat vlastitog razvoja ERP sustava, zahtjeva korisnika i zakonskih promjena. Instalacije novih verzija su uključene u cijenu održavanja i ne naplaćuju se posebno – svaki korisnik ih dobiva istovremeno preko automatiziranog postupka nadogradnje koji se izvršava istovremeno za sve korisnike kako bi svi imali ažurnu verziju sustava.

Najavom instalacije nove verzije svakom korisniku je prije instalacije omogućeno preuzimanje PDF dokumenta s detaljnim popisom svih promjena koje dolaze u novoj verziji s uputama za rad. Ovisno o količini promjena instalacija novih verzija se radi najmanje dva puta godišnje, a kod korisnika za koje se radi poseban razvoj za njihove potrebe radi se po izvršenju.

Korisnička podrška i održavanje

Održavanje exTra ERP-a započinje odmah nakon početka rada, pri čemu korisnik dobiva sve nadogradnje koje izađu u razdoblju održavanja. Podrška se odvija uglavnom putem telefona i e-maila, ali prema potrebi i izravnim dolaskom na lokaciju korisnika. Odziv za sve poteškoće u radu je trenutan i odrađuje se odmah, a najkasnije u roku od 24 sata. Svaki se problem nastoji odmah otkloniti.

ExTra ERP je prilagođen za razmjenu podataka i rad s drugim ERP sustavima, BI sustavima, automatiziranim skladištima i sl. s kojima može razmjenjivati, preuzimati ili slati podatke. 

Reference

extra ERP Pharma: Medical Intertrade ( HR, SLO, BIH), Hospitalija, Salvus, Medoka, Rozi Step, Pharmagal, Pomona, Bioaromatica, Coner, Vitafarm,...
extra ERP Financije: Fliba, Farmacia ZU, Vaše zdravlje ZU, Ljekarne Splitsko –dalmatinske županije, Ljekarne Šibenik, Ljekarne Dubrovnik, Ljekarne  Kalenić...
exTra ERP: Vargon, Maraš, Laus International, Vodotehnika, Lapor, Oktan, Kamenolom Gorjak, Metalmineral... 

Infobox:

Naziv: ProgIS d.o.o.
Sjedište - Uprava:
Bulićeva 3, Zagreb
www.progis.hr
Ured Zagreb
 Vitezićeva 44, Zagreb
tel: 01/3632-905, 3632-995
fax: 01/3632-923
gsm: 091/4875-850, 014875-852
email: progis@progis.hr

Ured Zadar
 Put Nina 128, 23 000 Zadar
 tel:023/221-258, 221-259

Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->