Nalazite se
Članak
Objavljeno: 30.11.2016. 09:32

VIDI.erp

OperaOpus ERP: Sve u jednom

Integrirani sustav širokog spektra funkcionalnosti po mjeri korisnika.

OperaOpus ERP: Sve u jednom

OperaOpus ERP visokoparametriziran je poslovni informacijski sustav namijenjen srednjim i većim poduzećima. Osigurava operativni i financijski kontroling nad poslovanjem poduzeća integrirajući sve poslovne procese u jednu cjelinu.

Uz standardne ERP funkcionalnosti (financije i računovodstvo, planiranje prihoda i troškova,  obračun plaće i kadrovska evidencija, upravljanje prodajom i zalihama, upravljanje materijalnom imovinom, integracija s e-servisima banaka, porezne uprave, e-računima…) nudi i sljedeće napredne module potpuno integrirane u sustav:

Planiranje i praćenje proizvodnje:

MRP – planiranje potreba za materijalima realizirano iznimno brzim algoritmom za višestruka dnevna replaniranja u dinamičnim okruženjima.

MES – praćenje gotovosti operacija u pogonu korištenjem barkodova za trenutnu informaciju o gotovosti svakog radnog naloga.

APS –  sustav Siemens – Preactor dvosmjerno integriran sa sustavom OperaOpus za napredno planiranje i raspoređivanje radnih operacija u pogonu. Praktički trenutno odgovara na sve poremećaje u proizvodnji (hitni nalozi, kvar stroja, kašnjenje isporuke dobavljača) i predlaže novi optimalni plan u skladu s raspoloživim kapacitetima i korisnički definiranim ograničenjima.

Obračun proizvodnje – automatiziran i parametriziran obračun proizvodnje kojim se izračunava stvarna cijena svakog gotovog proizvoda s kompletnom strukturom svih sudjelujućih troškova.

Projektni kontroling

Financijsko planiranje i realizacija projekata po WBS metodologiji – za projektna ili proizvodno -projektna poduzeća nudi automatizirani obračun stanja projekata po MRS11 ili MRS18 metodologiji za dobivanje informacija o uspješnosti projekta u svakoj njegovoj fazi.

Praćenje ugovora po projektima (aneksiranje, verzioniranje, automatizmi kod praćenja retencija, nominiranih podizvoditelja, raspoređivanja po mjestima troška, automatsko generiranje računa/poziva na plaćanje prema planu fakturiranja za svaku ugovornu stavku, praćenje gotovosti po ugovornoj stavci…).

CRM

 Planiranje i praćenje prodajnih, nabavnih, servisnih i internih aktivnosti.

Billing

Automatizirano generiranje desetaka tisuća računa i pripadnih ispisa/uplatnica prema uvjetima ugovora.

Masovna izrada i praćenje obračuna kamata, opomena za plaćanje, utuženja.

Masovni uvozi izvoda i automatsko povezivanje sa zaduženjima.

WebPortal

Web portal upravljan potpuno od strane ERP-a, bez potrebe za administriranjem na web strani, dizajnom uklopljen u postojeće web stranice korisnika.

Partnerima (B2B i/ili B2C) je omogućen pristup portalu koji se može koristiti kao:

Web trgovina s velikim brojem različitih funkcionalnosti.

 Web konfigurator za složene proizvode s podrškom za izmjene niza dokumenata s ERP-om.

Workflow

Mogućnost definiranja različitih procesa za odobravanje poslovnih transakcija u sustavu. Ovaj modul osigurava da važni dokumenti/transakcije ne mogu napredovati u sljedeću fazu (slanje partnerima, knjiženje, kopiranje, ispis…) dok nisu odobreni.

WMS

Aplikacija za mobilne barkod terminale za automatizirane inventure robe i osnovnih sredstava, kontrolu ulaza i izlaza robe, manipulaciju robom unutar pozicioniranih skladišta, pripremu izdavanja po radnim nalozima, praćenje lotova, datuma isteka, pozicija na skladištu.

Business Intelligence

OperaOpus ERP korisnicima nudi mnoštvo naprednih  ugrađenih izvještaja kao i modul za samostalno kreiranje izvještaja:

Korisnički definirani izvještaji iz proizvoljnih definicija dokumenata kojima se prate transakcije u sustavu.

Integracija sustava s izvještajima pripremljenim u Excelu (popunjavanje Excel predloška podacima iz baze podataka ERP-a).

Mogućnost definiranja ad-hoc SQL upita i prikaz rezultata u pivot tablicama.

Izrada izvještaja po posebnoj specifikaciji korisnika.

Prikazi izvještaja u obliku pivot tablica i grafova.

Prijenos podataka iz starih sustava korisnika koji tako postaju dostupni za analizu kroz sustav OperaOpus.

Standardno ili rješenje po mjeri

Ovisno o tipu i potrebama korisnika sustav se može implementirati na sljedeće načine:

 Kao standardno rješenje – sustav konfiguriran prema najboljim praksama ustanovljenim kroz više od 20 godina iskustva implementacije sustava u poduzećima raznih veličina i djelatnosti.

Sustav po mjeri  za zahtjevnije korisnike sa specifičnim potrebama nudi visoku razinu fleksibilnosti i konfigurabilnosti; proizvoljne strukture dokumenata kojima se prate operativne transakcije, napredne funkcionalnosti automatiziranih obračuna i knjiženja iz takvih proizvoljnih struktura te izvještajnog modula koji okuplja podatke iz svih dijelova sustava namjenski konfiguriranih za svakog pojedinačnog korisnika.

U oba slučaja, i nakon implementacije sustav nudi fleksibilnost, laku rekonfiguraciju praćenja poslovnih procesa, a korisnicima su dostupne i kontinuirane naknadne nadogradnje te su im na taj način osigurani i preduvjeti za daljnji rast i razvoj.

Postupak implementacije

Korisnici našeg sustava su, uglavnom, srednja i velika poduzeća s većim potrebama i očekivanjima od standardnih. U sklopu implementacije, obzirom na naš projektni pristup svakom pojedinačnom korisniku, rade se i namjenske nadogradnje sustava prema specifičnim potrebama korisnika (integracija s drugim softverima, podrška nestandardnim procesima, izrada potpuno namjenskih funkcionalnosti).

Dodatno, uz svaku implementaciju često su u prilici zajedno s korisnikom provoditi redizajn poslovnih procesa kao i sudjelovati u planiranju i realizaciji aktivnosti vezanih za kontroling.

Obuka korisnika

Obuka je neizostavni dio svake implementacije,a način i trajanje izvođenja ovise o broju ljudi koje obučavaju. Za veća poduzeća organiziraju se najprije obuke ključnih korisnika, zatim skupne obuke za više korisnika po odjelima/temama. Za manje korisnike radi se individualna obuka.

 Nadogradnje

Nove verzije se, u sklopu ugovora o aktualizaciji i održavanju, isporučuju korisnicima prosječno nekoliko puta godišnje, a dinamika može biti uzrokovana potrebom korisnika za nadogradnjom, redovitom isporukom novih funkcionalnosti ili uslijed izmjena propisanih od strane zakonodavca.

Korisnička podrška

Nakon implementacije, brigu o sustavu preuzima odjel održavanja. Odgovor na upit obavezni su dati u roku jednog dana od zaprimanja, a ovisno o hitnosti zahtjeva i trenutno. Svi korisnički zahtjevi se bilježe u interni CRM sustav, klasificiraju i prate do konačnog rješavanja. Korisnik dobiva mjesečne (ili na zahtjev) izvještaje o trenutnom statusu svih jamstvenih i nejamstvenih poslova, kao i rekapitulacije odrađenog u proizvoljnim periodima. Kontinuitet suradnje ostvaruje se godišnjim potpisivanjem ugovora u aktualizaciji i održavanju.

Povezivanje

Sustav je otvoren za integracije s drugim sustavima i u praksi je odrađeno više integracija (DMS, specijalizirani sustavi za posebne poslovne procese, izmjena podataka s drugim ERP-ovima, veza na korporacijske managerske sustave za napredne konsolidacije podataka, integracija s posebnim uređajima u proizvodnji…).

Referentni projekti

  • Poduzeća iz grupe Končar: 
  • Elektroindustrija d.d., Zagreb:· Inženjering za energetiku i transport (KET)
  • Generatori i motori (GIM)
  • Mali električni strojevi (MES)
  • Montažni inženjering (KMI)
  • Sklopna postrojenja 
  • (KSP)Rasco d.o.o., Kalinovac
  • Jedinstvo Krapina d.o.o., Mihaljekov Jarek
  • SCL d.o.o., Zagreb
  • Rotoplast d.o.o., Kerestinec
  • EKO-FLOR PLUS d.o.o., Oroslavje.

Infobox

NAZIV:  SVAM plus
ADRESA:  Francesca Tenchinija 2a, Zagreb
OIB: 31679306184
WEB:   www.svamplus.hr
telefon:  +385 (01) 379 00 11
e-mail: info@svamplus.hr

Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->