Nalazite se
Članak
Objavljeno: 30.09.2015. 10:24

Šoping oglasi 

Nova oglašivačka značajka YouTube videa

Google je predstavio novu značajku za kontekstualno relevantno oglašavanje u YouTube video filmovima.

Nova oglašivačka značajka YouTube videa

Sve dok Google ne lansira značajku plaćene pretplate koja će vam sve YouTube filmove očistiti od oglasa, svi moramo prihvatiti da su reklame dio YouTubea i tu si ne možemo pomoći osim ponekim alatom za čišćenje reklama poput "Adblock za Youtube" softvera.

Najnovija oglašivačka značajka kojom nam Google "uljepšava" filmove reklamama izdana je ovih dana pod nazivom Shopping ads for YouTube, koju možemo slobodno prevesti u "šoping oglase".

U opisu na AdWords blogu, navodi se da će šoping oglasi biti "temeljeni prema raznovrsnim kontekstualnim signalima", što će ih činiti relevantnim uz video koji gledate.

ShoppingAdDemo

Kada YouTube pronađe uzorak u vašem videu, recimo bocu piva na stolu, pojavit će se mala ikona "i" u gornjem desnom uglu, ista koja izbacuje TrueView oglase, a klikom na nju se otvara panel s desne strane koji povezuje proizvod iz vašeg videa s ponudama proizvođača, pa ćete u ovom slučaju dobiti ponude raznih proizvođača piva.

Za razliku od "in-stream" video oglasa koji se prikazuju prije početka video filma bez pitanja, šoping oglasi neće iskakati automatski (barem tako tvrde), pa vam film neće biti zagađen reklamama ako ne klikate ikonicu "i", ukoliko vas ne zanima ponuda "vrhunskih pivara". 

Izvor: Google AdWords

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->