Nalazite se
Članak
Objavljeno: 30.09.2013. 10:02

Interbrand 

Apple postao najvrjedniji svjetski brand 2013.

Coca Cola je prva dva mjesta na Top listi svjetskih brandova morala prepustiti Appleu i Googleu.

Apple postao najvrjedniji svjetski brand 2013.

Prema izvještaju analitičara tvrtke Interbrand, na vrhu ljestvice top svjetskih brandova za 2013. godinu od sada se nalazi Apple koji je prestigao Google, a ove dvije tvrtke se nalaze ispred dugogodišnjih čuvenih brandova poput Coca Cole i McDonald'sa.

U odnosu na prošlu godinu Apple bilježi rast vrijednosti tvrtke za 28%, dok je Google na drugom mjestu zabilježio rast od 34%, a iza njih u Top 10 slijede Coca Cola (+2%), IBM (+4%), Microsoft (+3%), General Electric (+7%), McDonald's (+5%), Samsung (+20%), Intel (-5%) i Toyota (+17%).

Vrijednost Appleovog branda se tako procjenjuje na 98,31 milijardu dolara, dok je Google "težak" 93,29 milijardi.

Analitičari kažu kako je Coca Cola s procijenjenom vrijednosti od 79,21 milijardu dolara nakon 13 godina vladavine morala odstupiti s trona ljestvice Top 100 globalnih brandova i prepustiti mjesto ovim ICT gigantima, a za vratom joj puše i IBM, čija vrijednost se procjenjuje na 78,8 milijardi dolara.

Ineterbrand navodi kako je najveću vrijednost Appleu dala linija iPhone telefona, ali se ne smije zanemariti ni iTunes koji je dosegao 50 milijardi preuzimanja, te Mac računala koja su se svake godine u posljednjih 5 godina prodavala za 15 posto više, te ih u svijetu sada koristi oko 72 milijuna korisnika.  

Izvor: Interbrand.com

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->