Pobjednici 2010

U kategoriji web promocija konkurencija je ove godine bila odlična. Mnoge su kampanje odlično iskoristile interaktivne mogućnosti interneta. 10 odabranih predstavlja samo vrh cijelog niza vrlo originalnih ideja poznatih brandova. Ono što nas posebno veseli je stvaranje potpuno novih tržišnih marki iza čega stoje potpuno nove male kreativne agencije i pojedinci koji su svojom lucidnošću udahnuli novu svježinu u prostor weba koji se u Hrvatskoj tek razvija. Oni dokazuju da novac ponekad nije jedini uvjet za dobru web kampanju.

Tomislav Kotnik,
predsjednik žirija

Najbolji u kategoriji

Facebook kampanja Karlova oklada

Osim što je Karlova oklada bila prisutna kroz sve medije, snažno je odjeknula i na Facebooku i Twitteru i tako pokazala kako nije riječ samo o brandu koji želi da ga se čuje, već i brandu koji zna slušati. Jer komunikacija i interakcija s korisnikom danas je zakon kada se koristi Internet. Najveća vrijednost jest što je pokazala kako ukomponirati društvene mreže u moderne marketinške kampanje.

Garnier Extreme Liga facebook kampanja

Po prvi puta u regiji - napravljena je Facebook igra vođenja nogometne momčadi, na zabavan način povezana sa dezodoransom.

Avalon.hr Twitter kampanja

Kampanja koja je u danu stvorila nevjericu, ali i buzz - web hosting paketi besplatno? Rezultat - podijeljen hosting vrijedan 99.000 kuna.

Ožujsko pivo

Uspješno ostvarenje zabave, druženja i promocije fanova Ožujskog koji su u prvom planu ove marketinške kampanje.

Walltattoo

Kreativnoj stranici u prilog je išla i vrlo kreativna ponuda naljepnica za zid s intuitivnim interaktivnim servisima. A naljepnice se mogu odmah i naručiti.

Lush Croatia facebook kampanja

Kampanja koja potiče najkreativnije korisnike Facebooka da izraze svoje želje - a naručitelj može upoznati kupce i saznati što još žele.

Michelin – Web kampanja za zimske gume

Interaktivna, informativna, inovativna, i... Ništa više na "i", ali primjer zabavne i društvena kampanje ukomponirane u efektnu flash-igricu.

BonBon

Bogata kampanja pravilno je primijenila sve oblike web promocije (banner, Facebook, Twitter, Google, YouTube) i uvela inovaciju u obliku primjene Google AdMob oglasa.

KupiMe.hr facebook kampanja

Web trgovina za grupnu kupovinu fokusirala je svoju kampanju na offline medije, ali i one društvene, i tako privukla pažnju kupaca.

Upotreba QR koda na ambalaži - Ronhill Unlimited

Odlična integracija QR kodova. Ambalaža komunicira s potrošačem i usmjerava ga na web servis povezan s Facebookom.