Pobjednici 2010

Većina pregledanih stranica još uvijek ima funkciju elektroničkih verzija tiskanih promotivnih materijala odnosno još uvijek se u potpunosti ne koriste sve mogućnosti i potencijali e-marketinga. Stranicama nedostaje interaktivnih funkcija, multimedijalnih sadržaja i korisnički generiranih sadržaja (UGC) koje imaju mogućnost sadržajnog obogaćivanja stranica, povećavanja lojalnosti posjetitelja te mogu osigurati duže zadržavanje posjetitelja na stranicama. Veći broj pregledanih stranica karakteriziraju i brojni tehnički nedostaci kao što su nefunkcionalan dizajn, nekompatibilnost s W3C standardima, sporo učitavanje i prekomjerna upotreba flasha.

Damir Krešić,
predsjednik žirija

Najbolji u kategoriji

Hoteli Baška

Stranica hotela Baška odabrano je kao najbolja jer je sadržajno bogata i informativna. Dizajn je jednostavan i funkcionalan. Privlačnosti također doprinose i velike ambijentalne fotografije koje se prikazuju na svakoj stranici. Navigacija kroz mrežno mjesto je, zahvaljujući statičnim izbornicima smještenim na vrhu stranice, jednostavna i intuitivna. Stranica je bogata multimedijalnim sadržajima (slike, brošure, video), a dostupna je na 6 jezika.

VelikaBritanija.net

Sadržajno bogata, dizajn je čist, jednostavan i funkcionalan, navigacija je, zahvaljujući lijepo izvedenim padajućim izbornicima vrlo logična i intuitivna, a stranica se i brzo učitava.

Palace Hotel Zagreb

Dobar dizajn, izrazito sadržajna stranica, mogućnost on-line rezervacija, newsletter, dostupna na hrvatskom i engleskom.

Hotel Kaj Marija Bistrica

Privlačan dizajn, pomalo netipičan za hotele. Sadržajna i pregledna stranica, mogućnost on-line rezervacija, newsletter, dostupna na 4 jezika.

Nacionalni park Krka

Odličan dizajn, izuzetno pregledna i sadržajna stranica, mogućnost on-line komentara, dostupna na hrvatskom i engleskom.

Spa & Golf resort Sveti Martin

Dobar dizajn, web 2.0 funkcionalnosti, kvalitetni multimedijalni sadržaji, mogućnost on-line rezervacija, dostupna na 6 jezika.

Trip.hr – vodič putovanja

Stranica sadrži napredne mogućnosti web 2.0. Informacije su strukturirane na pregledan i jasan način bez suvišnih detalja.

My Croatian Experience

Dizajn stranice je inovativan i drugačiji. Sadrži sve aktualne napredne mogućnosti web 2.0. s posebnim naglaskom na dijeljenje sadržaja.

Kamp Oaza Mira

Vrlo dobro organiziran izbornik s informacijama o svojoj lokaciji, ponudi i cijenama. Stanica je prisutna i na Facebooku, a moguće je predbilježiti se i na njihov newsletter.

Bravo putovanja

Jednostavna i pregledna, zanimljiva i s mnoštvom sadržaja. Nudi mogućnost interaktivnog pretraživanja prema višestrukim parametrima, te mogućnost predbilježbe na RSS feedove i njihov newsletter.