Objavljeno: 03.12.2017. 10:42

SpaceX

VIDEO: Falcon Heavy nosi Muskov auto na Mars

Idući mjesec SpaceX lansira svoju najjaču raketu koja će u orbitu Marsa dovesti Tesla Roadster.

VIDEO: Falcon Heavy nosi Muskov auto na Mars

Muskov pothvat osvajanja Marsa trebao bi započeti idući mjesec lansiranjem najveće rakete SpaceXa Falcon Heavy s uzletišta u Cape Canaveralu, istom s kojeg je poletjela povijesna Apollo 11 misija koja je na Mjesec dovela prvog čovjeka.

Ovu vijest je objavio sam Elon Musk na svojem Twitter profilu, uz pomalo neočekivani dodatak. Naime, Musk kaže da je destinacija letjelice orbita Marsa, a u nju će dovesti svoj privatni "midnight cherry" Tesla Roadster automobil s kojim je započeo razvoj proizvodnje električnih automobila u Tesla Motorsu.

Pored toga njegov legendarni auto u orbiti Marsa bi trebao emitirati legendarnu pjesmu Davida Bowiea Space Oddity, pa možemo slobodno reći da se radi o najbizarnijoj svemirskoj misiji u povijesti svemirskih istraživanja.

"Koristan teret će biti moj midnight cherry Tesla Roadster koji će svirati Space Oddity. Destinacija je orbita Marsa. U dubokom svemiru će biti milijardu godina ukoliko ne eksplodira pri uzlijetanju", piše Musk na Twitteru.

Nakon ove objave internet je eksplodirao komentarima među kojima se nalaze pohvale, divljenja, ali i negodovanja zbog toga što je Musk umjesto opreme za znanstvena istraživanja na Mars odlučio poslati auto.

U jednom od postova Musk je dodao kako obožava pomisao da se auto vozi beskonačno kroz svemir i kroz milijun godina ga otkriva neka alienska rasa. Bogami bi ih iznenadio i nadasve zbunio.

Musk kaže da će Falcon Heavy imati dvostruko jači potisak od najjače postojeće rakete SpaceXa i obećava veliko uzbuđenje prilikom lansiranja, kako god završilo.

Na koji način bi trebalo proteći lansiranje Falcon Heavy rakete u svemir možete pogledati u ovom videu.