Objavljeno: 26.01.2013. 09:48

Turizam

INFOGRAFIKA: Koliko bi vas koštao život na Marsu

Cijena putovanja i "pansiona" na Marsu je poprilična ali još uvijek znatno manja nego što se troši na ratovanje.

INFOGRAFIKA: Koliko bi vas koštao život na Marsu

NASA i nekoliko privatnih svemirskih agencija među kojima je najozbiljnija SpaceX na čijem se čelu nalazi osnivač PayPala Elon Musk, ozbiljno razmatraju svemirski turizam, koji bi se već tijekom ove ili iduće godine trebao odvijati u suborbitalnom i orbitalnom prostoru našeg planeta, kao i na međunarodnoj postaji ISS, a krajem desetljeća na Mjesecu, dok je plan za 2030-e jasan - boravak u bazi na površini Marsa.

Ekipa iz Neo Mammalian Studiosa je prikupila obilje podataka o troškovima dovoza korisnog tereta u Svemir, letjelicama, sustavima za održavanje života, opremi za marsovsku poljoprivredu, građevinskim radovima i svim ostalim stvarima koje bi vam trebale garantirati da ćete moći boraviti na "samoodrživom" crvenom planetu, stalno ili privremeno.

Ne želimo vam otkriti ukupnu cijenu te avanture prije nego pogledate zadnji dio infografike, no samo ćemo vam reći kako svota potrebna za slanje 15 ljudi na Mars odgovara količini novca koju SAD-a godišnje potroši za vojsku, s time da bi taj novac svakom turistu garantirao odlazak na Mars vlastitom raketom