Objavljeno: 08.04.2020. 12:27

Borderlands Science

VIDEO: Igranjem Borderlandsa 3 pomažete znanosti

U Borderlandsu 3 nalazi se arkadni kabinet na kojem igranjem mini igre pomažete u istraživanju mikrobioma crijeva.

VIDEO: Igranjem Borderlandsa 3 pomažete znanosti

Svima nam je poznato da je Borderlands 3 odlična igra, a sada od nje mogu imati koristi i znanstvenici koji se bave istraživanjem mikrobioma crijeva.

Unutar igre, točnije na svemirskom brodu Sanctuary III pronaći ćete arkadni kabinet na kojem možete igrati mini igre slaganja pločica u kojima je cilj pločice istog tipa i iste boje poravnati u redove. Ovisno o tome koliko ste u tome uspješni, dobivat ćete određene iznose in-game valute kojom možete kupovati razne korisne stvarčice, od kozmetike do boostera.

No ono što je ovdje posebno leži u tome što igra zapravo u pozadini mapira i uspoređuje sekvencionirani DNK gena, u čemu veliku ulogu ima vaše slaganje "puzzlea" koje će znanstvenicima pomoći u mapiranju mikrobioma crijeva koji se sastoji od više od 3 milijuna gena.

Zanimljivo je da je u projekt uključena i "znanstvenica" Amy iz Teorije velikog praska, glumica i neuroznanstvenica Mayim Bialik, koja detalje objašnjava u ovom videu.

Koliko su važna istraživanja mikrobioma crijeva svjedoči podatak da je on povezan s brojnim bolestima poput dijabetesa i depresije, pa ćete igrajući mini igru u Borderlandsu 3 možda pomoći u pronalasku novih lijekova i, prema riječima Amy, izradi boljegalgoritma za istraživanje mikrobioma.