Objavljeno: 20.04.2015. 15:39

Nepoznata vrsta

Novo otkrivena žaba je prozirna i izgleda poput stakla

Mada često mislimo da su na našem planetu otkrivene sve životinjske vrste, nova otkrića to demantiraju.

Novo otkrivena žaba je prozirna i izgleda poput stakla

U planinama istočne Kostarike, znanstvenici su otkrili potpuno novu vrstu žabe, koja se razlikuje od svih ikada viđenih na našem planetu. Ono po čemu je toliko posebna odnosi se na njezinu kožu trbuha, koja je u potpunosti prozirna, pa žaba djeluje kao da je napravljena od stakla.

To znači da kroz trbuh žabe možete vidjeti njezine interne organe, uključujući srce, jetru i probavni sustav. U svojem znanstvenom radu objavljenom u publikaciji Zootaxa, vođa istraživanja Brian Kubicki i njegovi kolege iz istraživačkog centra Costa Rican Amphibian Research Center, ovoj su novoj žabljoj vrsti dali dali službeni naziv Hyalinobatrachium dianae, te navode kako osim prozirnosti ima još jednu unikatnu značajku, a to je da se glasa zvukovima koji više podsjećaju na kukce nego na kreketanje žaba na kakvo smo navikli.

Valja naglasiti da su odrasle jedinke žabe Hyalinobatrachium dianae dugačke samo 2,5 cm, a još jedan razlog zbog kojeg nisu prije otkrivene leži u činjenici da žive visoko na drveću, te su savršeno zelene boje, pa se odlično spajaju s okolišem.

Izvori: The Tico Times, Costa Rican Amphibian Research Center