Hrvati otkrili Higgsov bozon?
Fizika

Hrvati otkrili Higgsov bozon?

Znanstvenici koji rade na LHC-u i Tevatronu, među kojima se nalazi i veći broj Hrvata, kažu kako su možda došli do potvrde postojanja misterizone pračestice.

iPhone očitava razine natrija i kisika u krvi
Tattoo

iPhone očitava razine natrija i kisika u krvi

Modificirani iPhone može se koristiti za detektiranje razine natrija i kisika u krvi pomoću nanosenzora koji se injektira pod kožu.

video
Octobot - robot hobotnica
Robotika

Octobot - robot hobotnica

Znanstvenici stvaraju robote hobotnice koji bi jednog dana mogli izvršavati različite istraživačke i spasilačke akcije pod vodom.

Nil nije tekao pokraj egipatskih hramova
Revolucionarno otkriće

Nil nije tekao pokraj egipatskih hramova

Istraživači iz francuskog Centra za znanstvena istraživanja došli su do otkrića kako rijeka Nil nije tekla pokraj egipatskih hramova u vrijeme gradnje.

Pola Zemljine topline dolazi od nuklearnog raspadanja
Zemlja

Pola Zemljine topline dolazi od nuklearnog raspadanja

Znanstvenici su dosad najpreciznijim mjerenjem subatomskih čestica izmjerili utjecaj radioaktivnosti na toplinu našeg planeta.

Superizdržljivi GMO miševi bez grčenja mišića
Genetika

Superizdržljivi GMO miševi bez grčenja mišića

Bez gena koji se dovodi u vezu s kontrakcijom mišića, miševi trče puno više i dalje, a isto bi jednog dana mogli i ljudi.

Asteroid nije odmah pobio sve dinosaure
Dinosauri

Asteroid nije odmah pobio sve dinosaure

Rog dinosaura triceratopsa, pronađen u Montani, ukazuje da svi dinosauri nisu izumrli odmah nakon udara asteroida prije 65 milijuna godina.

Nestaju veliki predatori
Studija

Nestaju veliki predatori

Nova studija tima znanstvenika državnih sveučilišta iz Oregona i Kalifornije, govori o nestanku velikih predatora i utjecaju tog problema na čitave eko-sustave.

Ljudi imaju manje gena od krumpira
Genetika

Ljudi imaju manje gena od krumpira

Nedavno smo objavili vijest da su znanstvenici dešifrirali genom krumpira. Evo još malo zanimljivih detalja koji otkrivaju zbog čega je to otkriće značajno.

Otkriveni prvi vulkani ispod ledenog mora
Antarktik

Otkriveni prvi vulkani ispod ledenog mora

Dvanaest vulkana, od kojih nekoliko aktivnih, otkriveno je ispod ledenog mora u blizini Antarktika, što je prvo takvo otkriće u tom području.