Objavljeno: 02.02.2017. 12:38

Home: A VR Spacewalk

VIDEO: U svemir vrhunskim VR iskustvom

Na Steamu će se uskoro pojaviti interaktivni VR film u kojem ćete se baviti spašavanjem ISS-a.

VIDEO: U svemir vrhunskim VR iskustvom

Realno gledano postoji vrlo mala šansa da osobno zakoračite u svemir u dogledno vrijeme. Ukoliko platite Virgin Galacticu 250 tisuća dolara stići ćete najdalje do više stratosfere gdje ćete osjetiti koju minutu bestežinskog stanja, dok ćete za let u orbitu ili na svemirsku postaju morati čekati godinama u dugom redu, čak i ako ste spremni odvojiti više milijuna dolara.

No zahvaljujući BBC-u i VR studiju Rewind, uskoro ćete moći posjetiti svemir pomoću Home: A VR Spacewalk simulacije svemirske šetnje za HTC Vive, koja bi kroz nekoliko mjeseci trebala stići na Steam.

Mada je simulacija rađena u Unreal 4 engineu, ona nije klasična video igra, već interaktivni VR softver koji je rađen prema NASA-inom programu za izobrazbu astronauta. Home: A VR Spacewalk će vam omogućiti 15 minuta uživanja u svemirskoj šetnji izvan ISS-a, kao što možete vidjeti u ovom videu.

Obzirom da se temelji na stvarnim podacima, snimkama i zvukovima, simulacija je prema tvrdnji BBC-a nešto najrealnije što možete doživjeti bez da stvarno poletite u svemir, a kako bi iskustvo bilo čim uzbudljivije, autori su se potrudili obogatiti je kvalitetnom pričom, pa ćete stoga u suradnji s kolegama astronautima morati spašavati ISS od posljedica udara koje je prouzročio bliski susret sa svemirskim smećem, što malo podsjeća na film Gravitacija.

HTC Vive će vam uz pomoć prostornog zvuka i haptičkih senzora omogućiti vrlo uvjerljiv svemirski scenarij, pa kažu da ćete osjetiti sve što doživljavaju i pravi astronauti osim mikrogravitacije.