Objavljeno: 16.03.2015. 15:03

Asteroid Data Hunter

VIDEO: Postanite lovac na asteroide

Preuzmite ADH aplikaciju i pomozite NASA-i u otkrivanju i klasificiranju asteroida.

VIDEO: Postanite lovac na asteroide

Sada vam se pruža prilika da postanete osoba koja će prva otkriti dolazak asteroida koji će zapečatiti našu sudbinu na planetu Zemlji. To će vam omogućiti aplikacija Asteroid Data Hunter za osobna računala, koju su zajednički razvili NASA i organizacija Planetary Resources. Pomoću te aplikacije postat ćete "službeni lovac" na asteroide u NASA-inom programu Asteroid Grand Challenge, jer će vaše računalo specijalnim algoritmom pomoći u identifikaciji asteroida, analizom fotografija snimljenih svjetskim zemaljskim teleskopima.

Obzirom na činjenicu da teleskopi širom Zemlje svakodnevno snimaju ogroman broj fotografija, astronomima je postalo nemoguće da svaku sami analiziraju, pa je stoga NASA odlučila u projekt uključiti opću javnost na sličan način kao što SETI traži vanzemaljsku inteligenciju analizom signala elektromagnetskog zračenja iz svemira, za što se također koristi mreža računala privatnih korisnika širom svijeta.

Osim što će vaše računalo analizirati tuđe snimke, ADH vam omogućuje da pomoću aplikacije analizirate i snimke koje ste snimili pomoću vlastitog teleskopa. Aplikacija će vam reći je li asteroid koji je uočila već klasificiran, a izvještaj će poslati i u središnjicu organizacije Minor Planet Center, koja potvrđuje i arhivira otkrića novih asteroida.

Svoj početak lova na asteroide započnite preuzimanjem Asteroid Data Hunter aplikacije za Windows, Mac i Linux računala na ovoj poveznici.

Izvor: Topcoder