Objavljeno: 29.04.2016. 10:33

ULA

VIDEO: Osjetite vrućinu lansiranja rakete u 360 videu

United Launch Alliance objavio spektakularnu snimku lansiranja Delta IV rakete u 360 stupnjeva.

VIDEO: Osjetite vrućinu lansiranja rakete u 360 videu

Privatna svemirska tvrtka ULA (United Launch Alliance), nastala kao zajednički projekt Boeinga i Lockheeda, svojim raketama između ostaloga dovodi u svemir Cygnus letjelice koje vrše opskrbu Međunarodne svemirske postaje, te lansira u orbitu satelite, a nedavno je potpisala ugovor s Bigellow Aerospaceom u vezi lansiranja B-330 modula koji će 2020. godine postati prva privatna postaja u svemiru.

Pored toga, njezine Delta Heavy rakete jednog bi dana trebale dovoditi misije s ljudskom posadom na Mjesec i Mars, a poznata je i po optužbama vezanim uz navodno podmićivanje dužnosnika američke vlade, zbog čega je navodno sklapala ugovore o lansiranjima koja su bila puno skuplja u odnosu na konkurenciju, prije svega SpaceX.

No bez obzira na kontroverze, jednu stvar ne možemo poreći, a to je da je ULA izdala jedan od najboljih videa lansiranja raketa koje smo vidjeli, konkretno snimku lansiranja Delta IV rakete iz Vandenberg Air Force baze, koju možete vidjeti ovdje.

Za razliku od drugih snimki lansiranja, ovdje su korištene panoramske kamere koje su snimile video od 360 stupnjeva, pa ćete gotovo dobiti osjećaj vrućine na svojem licu.

Spektakularna snimka između ostaloga omogućuje da budete bliže lansiranju nego što je to ikada bio neki čovjek, pa ćete postati svjesni sve siline raketnih motora koji su u stanju osloboditi raketu utjecaja Zemljine gravitacije i uputiti ju u prostranstva svemira.

Izvor: ULA [YouTube]