Objavljeno: 14.05.2013. 10:17

Ekspedicija 35

VIDEO: Hadfield odmah nakon prizemljenja zgrabio mobitel

Astronauti Ekspedicije 35 sigurno prizemljili u Kazahstan i započeli s privikavanjem na gravitaciju.

VIDEO: Hadfield odmah nakon prizemljenja zgrabio mobitel

Donedavni zapovjednik ISS-a, član Kanadske svemirske agencije Chris Hadfield, zapovjednik Soyuza Roman Romanenko iz Ruske federalne svemirske agencije Roscosmos, te NASA-in inženjer leta Tom Marshburn, ušli su jučer u Soyuz letjelicu, odvojili se od Međunarodne svemirske postaje i krenuli put Zemlje, te su se sigurno prizemljili u Kazahstanu (jugoistočno od grada Dzhezkazgana) nakon gotovo 5 mjeseci boravka u svemiru.

Odmah nakon prizemljenja, astronauti su posjednuti u posebne stolce kako bi se čim lakše počeli privikavati na gravitaciju, te su im obavljeni preliminarni zdravstveni testovi, odnosno izmjeren im je puls i tlak.

Odmah nakon "medicinske obrade" Chris Hadfield je preuzeo telefonski poziv mobitelom, no zasad nismo uspjeli otkriti s kime je razgovarao.

Ova trojka je tijekom svoje misije prevalila gotovo 100 milijuna kilometara te je Zemlju obišla 2.336 puta, a u svemiru su ukupno proveli 146 dana, od čega 144 na ISS-u.

VIDEO: Slijetanje Ekspedicije 35