Objavljeno: 30.07.2015. 11:45

NASA

Slušajte zapise sa zlatne ploče za aliene

NASA vam omogućuje da poslušate audio poruke koje Voyager nosi vanzemaljcima.

Slušajte zapise sa zlatne ploče za aliene

Kada su Voyager sonde blizanci davne 1977. godine lansirane u svemir, sa sobom su ponijele dvije zlatne ploče na kojima su se nalazile snimke zvukova sa Zemlje. Nakon što su letjelice prošle pokraj Jupitera, Saturna, Urana i Neptuna, uputile su se ka međuzvjezdanom prostoru, te su sada najudaljeniji objekti izrađeni ljudskom rukom, odnosno prvi koji su izašli iz Sunčevog sustava, a iz dubine svemira i dalje nam šalju dragocjene znanstvene podatke.

Zlatne ploče koje se nalaze na Voyagerima predstavljaju svojevrsne ambasadore Zemlje, sadrže razne zvukove i pozdrave na više jezika, te služe kao svojevrsne poruke u boci koje je osmislio legendarni znanstvenik i SF pisac Carl Sagan.

Među audio zapisima se nalaze zvuk padanja kiše, majka s djetetom, kameni alati, ritam srčanih otkucaja i mnoštvo drugih stvari koje bi vanzemaljcima mogle otkriti detalje o ljudskoj rasi.

Čak i ako niste alien, sada vam se pruža mogućnost da poslušate što su to Sagan i ekipa poručili vanzemaljcima, obzirom da je NASA sve zvukove uploadala na SoundCloud, pa ih možete slušati putem ove poveznice.