Objavljeno: 29.12.2012. 10:24

Blizanac Zemlje

Prva "alienska Zemlja" će biti otkrivena 2013.

Znanstvenici tvrde kako će tijekom 2013. godine biti otkriven "planet blizanac" naše Zemlje.

Prva "alienska Zemlja" će biti otkrivena 2013.

Portal Space objavio je tvrdnje nekoliko uglednih znanstvenika koji kažu kako će tijekom 2013. godine biti otkriven planet u dalekom svemiru koji će predstavljati svojevrsnog blizanca naše Zemlje, što će predstavljati novi poticaj ljudskoj rasi da načini korak unazad i dobije svježi pogled na svoje mjesto koje zauzima u svemiru.

Ako vam nije poznato, pojam "alienska Zemlja" označava planet čije karakteristike odgovaraju onima koje posjeduje Zemlja, odnosno da se nalazi u nastanjivom pojasu u odnosu na svoju zvijezdu, te da mu putanja, veličina i sastav odgovaraju ili barem nalikuju Zemljinim karakteristikama.

Space citira Abela Mendeza, znanstvenika koji upravlja laboratorijem Planetary Habitability Laboratory na Sveučilištu University of Puerto Rico u Arecibu, koji kaže: "Vrlo sam uvjeren kako će prvi blizanac Zemlje biti otkriven iduće godine".

Njegovu izjavu podržava i poznati "lovac na planete" Geoff Marcy koji kaže da će se "2013. godine otkriti  prvi planet s odgovarajućom veličinom, orbitom i matičnom zvijezdom koji će upućivati na održivost života".

Znanstvenici svoja predviđanja temelje na činjenici da je u prošlih nekoliko godina bilo otkriveno oko 800 egzoplaneta, a teleskop Kepler je već ukazao na mogućnost potvrđivanja dodatnih 2.300 kandidata.

Drugim riječima, postoji jednostavno previše planeta da se među njima ne bi mogao naći Zemljin blizanac.

Kada tome dodamo riječi Mikkoa Tuomija sa Sveučilišta Hertfordshire koji kaže da "u Svemiru postoji oko 200 milijardi zvijezda koje udomaćuju 50 milijardi planeta (ako ne i više)", šanse za Zemljine blizance su doista ogromne.

Tuomi kaže kako čak uz omjer 1:10.000, to znači da postoji oko 5 milijuna potencijalnih alienskih planeta.