Objavljeno: 15.02.2011. 11:54

Seks u svemiru

Ljubavni odnosi u svemiru mogu biti jako opasni

Ljubavni odnosi u svemiru mogu biti jako opasni

Hoće li seks u svemiru biti samo zabava?

Istraživači NASA-e tvrde kako seks u svemiru može izazvati mnoge neželjene posljedice ukoliko bi budući kolonisti i svemirski putnici tamo poželjeli praviti djecu. Tore Straume, biofizičar i stručnjak za radioaktivnost u NASA Ames Research Centru, Steve Blattnig  (NASA Langley Research Center) i Cary Zeitlin (Southwest Research Institute Boulder) objavili su vrlo zanilmljiv tekst u Journal of Cosmology, tvrdeći kako je razmnožavanje u svemiru jako teško moguće, ili u najmanju ruku vrlo opasno. Radijacija bi najvjerojatnije sterilizirala ženske jajne stanice, kao i reducirala broj spermatozoida, čime bi proces reprodukcije praktični bio nemoguć.

Ukoliko bi ipak došlo do trudnoće, DNA embrija bi vrlo lako mogla biti teško oštećena, što bi moglo dovesti do velikih deformalnosti ploda. Čak i u slučaju da astronauti dobiju zdravo dijete ono bi bilo sterilno, što bi dovelo do nemogućnosti daljeg produžavanja vrste na svemirskim kolonijama. Znanstvenici smatraju kako je današnja tehnologija štitova od štetnih posljedica svemirskog zračenja nedovoljno razvijena, te ne može omogućiti uspostavljanje kolonije na Marsu i drugim negostoljubivim planetima bez adekvatne zaštite. Pored toga navode kako bi nakon dugotrajnog putovanja astronauti mogli sagraditi efikasna skloništa na Marsu, no za povećanje populacije to bi bilo prekasno. Inače, NASA i dalje odbija reći je li u dosadašnjim misijama bilo kakvog seksa u svemiru.