Objavljeno: 31.03.2016. 12:45

ISS panorama

Interaktivni 360 video: Istražite ISS Destiny modul

Ovaj panoramski 360° video omogućuje vam gledanje ISS-a iz svih uglova.

Interaktivni 360 video: Istražite ISS Destiny modul

Europska svemirska agencija (ESA), lansirala je ovaj interaktivni 360° panoramski video, koji vam omogućuje da u stilu Google Street Viewa istražite Destiny, četvrti modul Međunarodne svemirske postaje koji je lansiran u veljači 2001. pomoću Space ShuttleaAtlantis.

Taj američki modul, prema riječima ESA-ine astronautkinje Samanthe Cristoforetti, koja je snimila video, predstavlja srce takozvanog "ne-ruskog" dijela ISS-a.

Njegova uloga se najviše očituje u provođenju eksperimenata s raznih područja znanosti, uključujući biologiju i fiziku, te uključuje "rackove" za paljenje tekućina u bestežinskom prostoru, odnosno jedina mjesta na postaji na kojima je dozvoljeno paljenje vatre u osiguranim i strogo kontroliranim uvjetima.

Pored toga, tu je i europska sekcija za provođenje eksperimenata pod nazivom European Microgravity Science Glovebox, koja omogućuje provođenje eksperimenata bez direktnog kontakta s astronautima i klimom unutar ISS-a.

Destiny možete istraživati u YouTube, Flickr i Facebook "formatima" pomoću svojeg računala, mobilnog telefona, tableta, te VR headseta, ili napraviti turu razgledavanja čitavog ISS-a sa svim modulima i dodatnim "embedanim" informacijama.

ESA navodi da će svakog četvrtka objaviti po jedan takav video s modulima ISS-a.

Izvor: ESA