Objavljeno: 12.04.2017. 11:04

NASA

Gledajte prvi livestreaming 4K video iz svemira

Prvi 4K video streaming uživo iz svemira održat će se 26. travnja na Međunarodnoj svemirskoj postaji.

Gledajte prvi livestreaming 4K video iz svemira

U prosincu prošle godine na ISS je stigao 4K UHD enkoder i 4K kamera RED Epic Dragon, a NASA je objavila da će u srijedu 26. travnja održati prvi 4K video prijenos uživo iz svemira, odnosno s Međunarodne svemirske postaje ISS koji će moći gledati svi zainteresirani koji posjeduju kvalitetnu internetsku vezu, 4K monitor ili televizor, putem ove poveznice, dok će za ostale biti omogućeni streamovi u nižim kvalitetama.

NASA kaže da će se raditi o panel diskusiji u kojoj će sudjelovati astronautkinja i zapovjednica Peggy Whitson (slika gore) s ISS-a, pod nazivom "Reaching for the Stars: Connecting to the Future with NASA and Hollywood". Mislimo da nema potrebe prevoditi da ne ispadne glupo, no rasprava bi se trebala voditi u vezi dodirnih točaka između svemirskih istraživanja i filmova, što bi nam možda moglo otkriti i neku ekskluzivnu informaciju o snimanju prvog igranog filma u svemiru, iako možda malo pretjerujemo.

Fokus panela će zapravo biti na naprednim sustavima za snimanje i tehnologijama u oblaku te njihovom utjecaju na znanstvena istraživanja i filmsku industriju.

U svakom slučaju dobro je znati da sada možete "livestreamati" 4K video iz svemira, mada se još uvijek povremeno suočavate s "bufferingom" dok "vučete" 4K streamove sa servisa na Zemlji.