Objavljeno: 07.03.2011. 21:44

Vanzemaljski fosili

Navodni fosili vanzemaljskog života nađeni u meteoritu

Je li u meteoritu koji je prije 146 godina pao na Zemlju doista pronađen fosil mikroba?

Dokaz vanzemaljskog života?

Ovu sliku nepoznate mikrostrukture unutar meteorita Hoover tumači kao dokaz o postojanju vanzemaljskog života

Ove subote Journal of Cosmology je izdao i raširio čitavim svijetom veliki materijal vezan oko istraživanja metorita koji 1864 godine pao na Zemlju, u kojemu su znanstvenici navodno pronašli fosilizirane ostatke mikroba vanzemaljskog podrijetla. Materijal predstavlja istraživanja astrobiologa Richarda Hoovera koji proučava ekstremofile za NASA Marshall Space Flight Center, koji je ovom prilikom obuhvatio mnoštvo detalja oko istraživanja mogućnosti postojanja vanzemaljskog života na meteoritima, asteroidima i drugium svemirskim tijelima. Vezano uz konkretni slučaj, on je opisao nitaste strukture pronađene u meteoritu kao nešto što uvelike podsjeća na nepoznatu formu cijanobakterije. Cijanobakterije ili modrozelene alge su najstarija grupa fotoautotrofnih organizama na Zemlji. Odlikuju se primitivnom morfološkom i citološkom građom stanice, a na Zemlji žive kao jednostanični, kolonijalni ili višestanični oblici. Mnoge vrste žive na vlažnim zidovima, stijenama, zemljištu, veliki broj ih se može naći u slatkim vodama, a nešto rjeđe ih se nalazi u morima. Nakon objave ovog rada Richarda Hoovera koji je zapravo malo preoblikovao nešto starije rezultate istraživanja astrobiologa Davida McKaya koji je svojevremeno ustvrdio da strukture imaju veličinu i oblik koji podsjeća na velike bakterije Titanospirillum velox, javilo se preko stotinu znanstvenika koji su se podijelili na one koji podržavaju ove tvrdnje i one koji su jako skeptični i tvrde kako je ovo obično smeće a ne dokaz. Najduhovitija izjava dolazi od biologa P.Z. Myersa koji je rekao kako očekuje da će Journal of Cosmology uskoro izdati PR o otkriću vanzemaljskog zeca u meteoru. U svakom slučaju, obzirom na obim i detaljnost istraživanja unutar objavljenog materijala Richarda Hoovera, moramo priznati kako ovo barem djeluje prilično ozbiljnije nego što to tumače skeptici, pa bismo vam preporučili da prije donošenja vlastitog zaključka svakako pogledate njegov rad koji je u cijelosti objavljen OVDJE.