NASA traži astronaute
NASA

NASA traži astronaute

Sudeći prema izvješću Nacionalnog istraživačkog savjeta, NASA-i će trebati više od 60 astronauta, koliko ih je željela zadržati nakon umirovljenja svojih raketoplana.

Rusi traže vodu na Mjesecu
Luna-Glob

Rusi traže vodu na Mjesecu

2014. godine Rusija će nakon gotovo 4 desetljeća obnoviti programe intenzivnog istraživanja Mjeseca, ovoga puta u potrazi za vodom.

video
NASA-in interaktivni softver za istraživanje svemira
Eyes on the Solar System

NASA-in interaktivni softver za istraživanje svemira

Nakon izdavanja aplikacije za iPhone, NASA je u cilju popularizacije istraživanja svemira javnosti ponudila interaktivni internet alat Eyes on the Solar System.

Popularizacija znanosti smartphoneovima u svemiru
SpaceLab app

Popularizacija znanosti smartphoneovima u svemiru

Kompanija Odyssey Space Research, prenosi iskustvo astronauta na ISS-u široj populaciji pomoću mobilnih uređaja.

Zemljina orbita zatrpana svemirskim smećem
Studija

Zemljina orbita zatrpana svemirskim smećem

Znanstvenici organizacije National Research Council, nakon provedene studije upozoravaju NASA-u na dosizanje kritične točke u količini otpada u orbiti Zemlje.

ISS možda privremeno bez posade
Zbog ruske rakete

ISS možda privremeno bez posade

Ukoliko ruska svemirska letjelica Sojuz ne bude u mogućnosti letjeti do postaje, tada će Međunarodna svemirska postaja (ISS) možda privremeno biti bez posade.

Ruski astronauti bez dodatnih zaliha
Izgorjela letjelica

Ruski astronauti bez dodatnih zaliha

Ruska letjelica Progress M-12M, koja je trebala dostaviti tri tone zaliha na Međunarodnu svemirsku postaju (ISS), izgorjela je u atmosferi.

Otkriven dijamantni planet veličine Jupitera
Svemir

Otkriven dijamantni planet veličine Jupitera

Astronomi su otkrili novi dijamantni planet, kojeg karakterizira velika gustoća. Štoviše, stručnjaci ističu da je gušći nego bilo koji dosad poznati planet.

video
Putovanje do stratosfere balonom
BLOON

Putovanje do stratosfere balonom

Španjolski poduzetnik želi organizirati turističke letove posebnim balonom na helij, kako bi putnike čim više približio svemiru.

Robot se nakon 6 mjeseci probudio na ISS-u
Robonaut 2

Robot se nakon 6 mjeseci probudio na ISS-u

Mada je space shuttle Discovery još prije pola godine doveo čovjekolikog robota na ISS postaju, Robonauta 2 su znanstvenici uključili tek prije 2 dana.