Hotel u svemiru 2016.
CSS

Hotel u svemiru 2016.

Ukoliko si možete priuštiti ljetovanje po cijeni od milijun dolara za tjedan dana, kroz nekoliko godina godišnji odmor ćete moći provesti u svemiru.

Nakon lansiranja, Rusi izgubili kontakt sa skupim satelitom
Express AM-4

Nakon lansiranja, Rusi izgubili kontakt sa skupim satelitom

Rusija je izgubila kontakt s multimilijunskim telekomunikacijskim satelitom koji je lansiran jučer pomoću Proton-M rakete.

ESA i Rusija udruženi šalju čovjeka na Mars
ESA & Roscosmos

ESA i Rusija udruženi šalju čovjeka na Mars

Europska svemirska agencija ESA i ruski Roscosmos udružuju se s ciljem slanja prvog čovjeka na Mars, vjerujući kako mogu preteći i NASA-u.

Film Armageddon 2015. postaje stvarnost
Don Quijote

Film Armageddon 2015. postaje stvarnost

ESA se 2015. godine sprema lansirati letjelicu koja će pokušati skrenuti jedan testni asteroid s putanje, zabijanjem u njega.

Pronađen DNK iz svemira!

Pronađen DNK iz svemira!

NASA je u pomalo senzacionalističkom stilu objavila rezultate istraživanja meteorita u kojima su pronašli osnovne sastojke genetske DNK molekule.

Otkriven najtamniji planet u svemiru
TrES-2b

Otkriven najtamniji planet u svemiru

Američki astronomi otkrili su dosad najtamniji planet u svemiru. On reflektira manje od jedan posto svjetlosti koja stiže do njega, što ga čini tamnijim od ugljena.

Jučer zabilježena najveća solarna baklja
Solarna baklja

Jučer zabilježena najveća solarna baklja

Snažna solarna baklja koju je jučer zabilježila NASA zabrinula je mnoge kako bi moglo doći do problema sa sustavom opskrbe električnom energijom i telekomunikacijama.

Oko Zemlje kruži antimaterija
Antiprotoni

Oko Zemlje kruži antimaterija

U unutrašnjem pojasu Zemljine magnetosfere poznatom pod nazivom Van Allenov pojas, europski znanstvenici su otkrili antiprotone.

Novi patuljasti planeti u Sunčevu sustavu
Kuiperov pojas

Novi patuljasti planeti u Sunčevu sustavu

Nova istraživanja područja iznad Neptunove orbite, preciznije Kuiperova pojasa, pokazala su da u njemu postoje tijela koja bi mogla biti patuljasti planeti poput Plutona.

Prvi radnici u svemiru
Boeing

Prvi radnici u svemiru

Boeing će na prvu misiju vlastitom CST-100 letjelicom, umjesto znanstvenika i astronauta, na ISS poslati svoje vrijedne radnike.