Nalazite se
Članak
Objavljeno: 08.03.2012. 15:05

Web strategija 13 

Tko ima najinovativniji web projekt?

Na 13. regionalnoj konferenciji o web poslovanju i online prodaji u turizmu, “Web::Strategija 13 - Kupac zvan čežnja” dodijeljene su i Zlatne nagrade

Tko ima najinovativniji web projekt?

“A gdje ste ono ostavili broj kreditne kartice?” , “Najbolje prakse u dizajnu turističkih stranica”, “Kako do više gostiju s e-mail marketingom?”, “Success factors of various Internet companies”, “Do kupca bez Googlea”, “Mobilne aplikacije za mobilni turizam”, samo su neka od zanimljivih predavanja na regionalnoj konferenciji “Web::Strategija 13 - Kupac zvan čežnja”  na kojima su posjetitelji kroz predavanja vrhunskih profesionalaca u ugodnoj atmosferi zagrebačkog Hypo centra mogli saznati najaktualnije trendove i metode web poslovanja i online prodaje u turizmu, ali i ostalim djelatnostima.

No najveće nestrpljenje vladalo je među predstavnicima tvrtki s nominiranim web projektima,  koji su pod budnim okom publike i medija očekivali proglašenje dobitnika Zlatne nagrade Web::Strategije u kategoriji Web poslovanje 2012. Stručni ocjenjivački odbor u sastavu Marina Đukanović (Kolektiva.net), Kata Barišić (Pokloni.Me) i Hrvoje Bujas (Crno jaje i GoHome tražilica) - dodijelio je tri Zlatne nagrade Web::Strategije, i to tvrtkama koje u svom web poslovanju koriste najinventivnija i najkreativnija poslovna rješenja!

Nadzornik ocjenjivačkog odbora Zlatne nagrade Web::Strategije - Siniša Gavrilović  povodom dodjele je izjavio: „Kao nadzornik ocjenjivačkog odbora Zlatne nagrade Web::Strategije za Web Poslovanje 2012 imao sam još jednu priliku sudjelovati u procesu odlučivanja o najboljim web projektima u Hrvatskoj i regiji. Konkurencija među prijavljenim projektima i ovog je puta bila prilično oštra, trebali smo birati između velikog broja kvalitetnih web projekata, no vjerujem da je ocjenjivački odbor uspio pronaći one koji će s ponosom ponijeti naslov najboljih unutar cijele web zajednice.

Tri Zlatne nagrade Web::Strategije dodijeljene su izvođačima sa sljedećim poslovnim web modelima:

• Poslomat.hr, projekt tvrtke Mono d.o.o.

„U vrijeme visoke razine nezaposlenosti Poslomat.hr je vrlo koristan projekat koji na izvrstan način spaja popularne društvene mreže i potrebu za što kvalitetnijom prezentacijom svih onih koji nude, traže ili mijenjaju posao. Projekt smo nagradili prvenstveno zbog inovativnosti te jednostavnosti korištenja koji omogućava izravnu komunikaciju poslodavaca i posloprimaca što često može biti presudan faktor pri zapošljavanju.“ - naglasila je Kata Barišić, članica ocjenjivačkog odbora.

• OneCroatia.info za projekt “Hrvatska na dlanu”

„Potencijal koji posjeduje ovaj portal zaslužuje nagradu kako bi doista dobio podstrek za daljnji napredak. Stranica je pregledna, oku ugodna i s jasnom spojnicom prema društvenim mrežama. Hrvatska vapi za efikasnijim turističkim portalima od postojećih, zato im dajemo svoj glas.“ - zaključio je član ocjenjivačkog odbora Hrvoje Bujas.

• Chasebuzz.com, projekt tvrtke Serengeti d.o.o.

„Ovaj projekat nagradili smo jer je jedinstveni svjetski online servis koji omogućava velikim i malim IT kompanijama da međusobno razmjenjujući znanja, iskustva i ideje na već isprobanim uspješnim poslovnim ICT rješenjima svi skupa višestruko profitiraju zabilazeći potencijalne greške i učeći na najboljim primjerima. Inovativno, korisno i učinkovito!“ - komentar je Kate Barišić.

(Sponzorirana vijest)

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->