Nalazite se
Članak
Objavljeno: 26.04.2013. 12:28

Glasina 

Stižu jeftini kineski Windows 8 tableti

Hoće li kineski proizvođači pomoći Microsoftovom OS-u da ozbiljnije nastupi na tržištu.

Stižu jeftini kineski Windows 8 tableti

U Hrvatskoj možete kupiti najjeftiniji Windows 8 tablet (Asus tablet Memo Pad/VivoTab) po cijeni od nekih 2.900 kuna, a cijene im se kreću i do više od 7.000 kuna (Lenovo Thinkpad N3S25SC), dok se prosjek kreće oko 5.000 kuna. Što se tiče Microsoftovog Surface Pro tableta koji se za sada ne može kupiti kod nas, on u SAD-u košta oko 5.230 kuna. Kada se zna da Android tablete možete dobiti po cijenama već od nekih 790 kuna, jasno je da će se malo tko odlučiti za tablična računala na Microsoftovom OS-u, bez obzira na to kakve im performanse bile.

Analitičari smatraju kako je to isti "simptom" za sve zemlje širom svijeta, nevezano uz to kakva im je platežna moć, pa smatraju kako bi Windows 8 tableti mogli postići neki značajniji uspjeh samo ako im se smanji cijena.

Prema pisanju Digitimesa, kineski proizvođači se uskoro spremaju tržištu ponuditi Windows 8 tablete koji će iz tvornica izlaziti po cijeni od oko 300 dolara (1.746 kuna), što bi moglo uvelike doprinijeti značajnijem širenju tih uređaja na Microsoftovom novom OS-u, mada se zasigurno neće dopasti proizvođačima postojećih tableta poput Acera, Asusa, Lenova, HP-a, pa čak ni Microsofta koji još uvijek vjeruje u uspjeh svojeg Surface Pro uređaja.

Kada bi se ti kineski tableti našli na tržištu, njihova cijena bi u dućanima iznosila manje od 3.000 kn, odnosno u okviru najjeftinijih i najslabijih Windows 8 tableta koji danas prodaju, no posjedovali bi znatno jači hardver od njih.

No Digitimes navodi kako taj cjenovni prag može biti postignut samo ako se Microsoft odrekne licenci za Windowse 8 i svojih patenata, stoga je na njima odluka hoće li to učiniti u zamjenu za promociju svojeg OS-a, ili će ih strah od "kanibalizma" odvratiti od takvog poteza.

Naravno, čak ni to ne bi zaprijetilo previše ozbiljno Android tabletima, pa je veliko pitanje ima li Microsoft uopće hrabrosti upustiti se u takav način promocije svojeg Windowsa 8. 

Izvor: Digitimes

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->