Nalazite se
Članak
Objavljeno: 07.10.2016. 16:01

Oculus Connect 

Smanjeni hardverski zahtjevi za Oculus Rift

Oculus Rift ćete sada moći koristiti uz PC s Intel i3 procesorom i Nvidia 960 grafičkom.

Smanjeni hardverski zahtjevi za Oculus Rift

Jedna od glavnih objava na ovogodišnjoj Oculus Connect konferenciji za developere vjerojatno će razveseliti mnoge gamere koje su ljutili minimalni PC hardverski zahtjevi potrebni za uživanje u igranju s Oculus Rift headsetom. Da se podsjetimo, minimum je bio PC s Core i5 4590 ili ekvivalentnim procesorom i Nvidia GTX 970 grafičkom karticom. Sve ispod toga nije moglo omogućiti glatko uživanje u VR sadržajima, što je vjerojatno svima nama bilo glavni razlog zbog kojeg uopće nismo razmišljali o kupnji Oculusovih (Facebookovih) VR naočala.

Na Connect konferenciji Oculus je objavio da su hardverski zahtjevi sada drastično smanjeni, pa će vam za VR igranje biti dovoljno računalo s Nvidia 960 grafikom i Intel i3-6100 ili AMD FX4350 procesorom, što će vam donijeti ogromnu uštedu.

Ovo smanjenje zahtjeva omogućuje nova tehnologija za popravak frameratea pod nazivom "asynchronous spacewarp", a suosnivač Oculusa Brendan Iribe je izjavio da to neće utjecati na smanjenje performansi, jer će sve igre i aplikacije morati raditi na 90 sličica u sekundi, mada je rekao da to neće biti isto kao "prirodni framerate", što znači da će do određene degradacije prikaza ipak dolaziti, no to tek trebamo testirati.  

Nova tehnologija je predstavljena još u ožujku ove godine, no do sada je pomagala samo kada su korisnici stajali na mjestu i gledali naokolo bez previše pokreta, no sada je "nabildana" tako da omogućuje glatko izvođenje sadržaja bez pada frameratea i kada se krećete, okrećete i tresete glavu, ili kada se čitava scena okreće oko vas.

Sustav se temelji na analizi dva prethodna generirana framea, analizira razliku između njih, te kreira nešto što nazivaju "umjetnim frameom" koji sinkronizira pokrete glave korisnika.

Kada se to "svemirsko warpiranje" pokrene, omogućuje igrama da se interno pokreću na 45 fps, nakon čega šalje insertirani "sintetički frame" između prirodno generiranih kako bi poslao headsetu 90 fps.

Kako bi demonstirao uštedu u nabavci PC hardvera, Iribe je predstavio CyberPowerPC koji košta 500 dolara (3.422 kn), te je rekao da je to "Oculus ready" računalo koje je upola jeftinije od PC-a koji je predstavljen u veljači ove godine kao "VR entry level".

Ako tom iznosu dodate Oculus Rift headset koji se prodaje po cijeni od 599 dolara, ispada da biste sada za VR igranje trebali ukupno dati 7.528 kn što je prilično prihvatljivo. Eto što vam znači optimizacija. Sigurni smo da bi mnoge igre koje traže nabrijani hardver mogle raditi na kršu od računala kada bi developeri malo stali na loptu i bavili se tom "znanošću".   

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->