Nalazite se
Članak
Objavljeno: 18.07.2014. 10:37

Nova značajka 

Facebook uvodi gumb KUPI

Najveća društvena mreža testira direktnu kupovinu robe partnera preko svoje stranice.

Facebook uvodi gumb KUPI

Facebook je upravo objavio da testira novi način kako ljudi mogu otkrivati i kupovati proizvode na Facebooku. U osnovi se radi o značajki kupovine unutar same stranice Facebooka, što znači da više nećete morati napuštati Facebook kada odlučite kupiti neki proizvod koji vam se prikazuje u oglasu, već ćete klikom na novi gumb "kupi" dobiti tzv. skočni prozor u kojem ćete moći sve obaviti.

Facebook se kune da je ovu značajku razvijao vodeći se zaštitom privatnosti korisnika, pa stoga tvrdi da niti jedna informacija s kreditnih ili debitnih kartica kojiu ljudi dijele s Facebookom tijekom komplentiranja transakcije neće biti podijeljena s drugim oglašivačima, a korisnici će moći odlučiti hoće li informacije o plaćanju sačuvati za buduće kupovine.

Testiranje nove značajke se zasad provodi samo na limitiranom broja malih i srednjih tvrtki u SAD-u, a gumb "kup"“ će se pojaviti ispod oglasa koji se prikazuju u desktop i mobilnoj aplikaciji. 

Izvor: Facebook

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->