Nalazite se
Članak
Objavljeno: 02.11.2011. 10:05

Web strategija 

P.S. Nije dovoljno samo pisati statuse!

Više nemate ideje što napisati kao status na Facebooku? Koji post će fanovima biti zanimljiv? Vaši statusi dobivaju malo lajkova, nitko ne komentira ili su kometari rijetki?

P.S. Nije dovoljno samo pisati statuse!

Fanovi na Vaš friendly odnos ne reagiraju, a sve više ih unlike-a Vašu stranicu? Marketinška kampanja koju planirate - neizvediva je uz takvo stanje!

Regionalna konferencija „Web::Strategija 12 - Tajne marketinških agencija“ neće Vam održati lekciju, ali mogla bi stručna predavanja, točnije - više njih! U glavnim ulogama su stručnjaci poput Vedrana Bajera (Google Hrvatska), Miloja Sekulića (McCann Erickson Public Relations), Sanje Vale (Gingernet), Nenada Vukušića, Miroslava Varge (Escape), Siniše Gavrilovića, Davora Runje (Drap) i mnogih drugih, među kojima su trojica i u stručnom vijeću za VIDI WEB TOP 100 2011

Mjesto održavanja: Hypo centar, Zagreb. Vrijeme održavanja: 10.-12.11.2011.
Prijave su otvorene putem web obrasca...

Koji je marketing zapravo pobjednički? „Tvrtke su već shvatile važnost društvenih mreža i više ih ne ignoriraju; sada razmišljaju kako ih iskoristiti. I voditelji društvenih mreža su shvatili da više nije dovoljno samo pisati statuse i svaki dan poželiti dobro jutro fanovima, nego je potrebno društvene mreže uključiti u kompletnu marketinšku kampanju ravnopravno uz bok ostalim načinima promocije (banneri, offline promocije…). I to je marketing koji ima priliku biti #win.“ - izjavio je predavač na konferenciji Ilija Brajković.

„Marketing mix“, „online + offline marketing“, „društveni mediji“, „dobri stari banneri“, „promoviranje domene“, „web stranica zlata vrijedna“, „web kampanja“, ... - teme koje ćemo razjasniti na konferenciji i dalje ne rješavaju Vaše probleme?

Drugi i treći dan Web::Strategije (11. i 12.11.) su ono što Vama treba, jer donose 3 atraktivna, detaljnija edukacijska seminara: Google AdWords koji će odgovoriti na sva pitanja u vezi kontekstualnog oglašavanja, SEO seminar kojim ćete se vinuti na sam vrh internet tražilica te Druminar, na kojem ćete proći kroz sve važne aspekte vođenja kampanji na Facebooku i Twitteru.

U suradnji s tvrtkom Cognita osigurali smo i online edukaciju -  webinare.
Da nije samo edukativni aspekt zastupljen, pobrinuli smo se za pića i „ića“, i što je najvažnije, dobro društvo iz cijele regije s kojim ćete moći razmijeniti poslovna iskustva i znanja u opuštenoj atmosferi. Ove godine na zabavnom programu je, osim panel rasprave i nagradnih igara, organizirana i vožnja quadovima - Quad Session Experience.

Uz Web::Strategiju stoje srebrni sponzori: tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, prvi hrvatski web servisa za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr, crnogorska tvrtka za promociju vršne .ME domene, tvrtka za online knjigovodstvo CPP te brončani sponzor - tvrtka za mobilna rješenja Pet Minuta te tvrtka za dizajn i izradu web sjedišta te internet marketing - Escape.

Konferenciju medijski prate zlatni partneri: portali Jutarnji.hr, Index.hr, Monitor.hr, Net.hr, Rep.hr te časopis VIDI i LIDER, kao i stručni medijski partneri MAKSI i Etarget Hrvatska te regionalni medijski partneri ZepterADS i Etarget Srbija. U organizaciji konferencije prate nas brojni partneri: Mozaik grupa Hypo centar, Site studio, Cedevita GO!, Falkensteiner Hotels and Residences, Eversys, Web marketing akademija, Timgraf media, World Class Health Academy, OH!Okusite Hrvatsku, Refleksoterapija Flatz, Uklanjanjevirusa.com, ZYX Media, Zimo.co, Cognita i Avalon premium hosting. Tvrtka IDEA Studio zaslužna je za vizual konferencije, a Fotosvijet.com za fotografije.

(Sponzorirana vijest)

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->