Nalazite se
Članak
Objavljeno: 20.03.2018. 11:08

Digital Takeover 

Trupčević: Svaki dan 520000 novih ljudi pristupa internetu

 Na digitalnoj konferenciji Digital Takeover domaći i svjetski predavači naglasili su važnost praćenja trendova u digitalu i podijeli svoja iskustva i znanja o kreiranju održive digitalne kulture.

Trupčević: Svaki dan 520000 novih ljudi pristupa internetu

Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku, na Digital Takeover konferenciji opisao je kako je tehnologija mijenjala svijet nabolje i istaknuo da treba optimistično gledati na budućnost.

DT Trupcevic

"U tri godine Digital Takeover je postala svojevrsna mantra i buzzword u poslovnom svijetu. Kad pogledam na vlastitom primjeru, što smo kao 24sata prošli u 10 godina, bili smo old school novinska kuća, danas je 90 posto fokusa kompanije na digitalnom. Postali smo tehnološka kuća sa 100-tinjak ljudi koji rade isključivo na tehnologijama. Naši data znanstvenici dobivaju nagrade. Nismo se fokusirali samo na tehnologiju, nego smo transformirali i druge aspekte poslovanja. Udvostručili smo vrijeme koje naši korisnici provode uz naš sadržaj na našim platformama, lansirali nove proizvode poput JoomBoosa i Miss7 koji su i vani prepoznati kao izvrsni proizvodi... Zaista imamo mnogo razloga za optimizam i da se digitalna transformacija itekako isplati", rekao je Trupčević.

"Boris Trupčević": Promjene se događaju brzo, a događat će se samo još brže jer nas sve više u istom brodu vesla naprijed: Svaki dan imamo 520.000 novih ljudi koji su dobili pristup internetu i generiraju tu promjenu"

Direktor Styrie porazgovarao je i s jednim od predavača na konferenciji Danielom Newmanom, glavnim analitičarem tvrtke Futurum Research, CEO-om u Broadsuite Media grupi i autorom šest bestselera na Amazonu. On je na konferenciji govorio o tajnama digitalne transformacije najuglednijih kompanija.

Boris Trupčević i Daniel Newman

Boris Trupčević je gospodinu Newmanu rekao da u današnje vrijeme svi govore digitalnoj transformaciji koja podsjeća na tinejdžerski seks. Svi govore o njemu ali malo tko uspije.

Newman se nasmijao i naveo kako postoji više stvari koje su važne za uspješnost digitalne transformacije, a jedna od njih je kultura kompanije.  "Tvrtke mogu usvojiti nove tehnologije i postići veliki uspjeh, čak i ako ne usvoje najbolje tehnologije. No ako kompanije imaju slabu kulturu, odnosno ako nemaju kvalitetno vodstvo, onda imaju tendenciju padanja u kovit. Ako je kultura tvrtke slaba, nikakva tehnologija vas neće spasiti", izjavio je Newman i dodao da su pored kulture tvrtke ključni stupovi digitalne transformacije iskustvo, ljudi, promjene, inovacije, vodstvo i tehnologija. Newman je zaključio da su tvrtke koje uspijevaju na tržištu one koje se mogu prilagoditi promjenama i tržištu, one koje prolaze kroz brojne promjene i izazove i uspješno se transformiraju.

Boris Trupčević i Stephen Attenborough

Među zanimljivim govornicima na konferenciji bio je i Stephen Attenborough koji vodi komercijalne aktivnosti za Virgin Galactic, tvrtku koja razvija program za komercijalno putovanje u svemir. Stephen je rekao da puno razmišlja o digitalnoj transformaciji koja nam značajno poboljšava kvalitetu života. "Svi žele ići u svemir, ali malo ljudi to može. Stvari se brzo mijenjaju i mi smo u epicentru ove revolucije. Moramo osigurati da su ljudi na prvim linijama ohrabreni i osnaženi. Ljudi vole priče, a živimo u svijetu u kojem je tako jednostavno pričati priče. Ako vaš brand priča priču, kao Virgin, ljudi će vas početi voljeti. Neki kažu da je Virgin dobar u PR-u. To je možda istina, ali bit svega je komunikacija.  Pristup svemiru već sad nam puno znači za kvalitetu života na Zemlji, od lakše komunikacije do prognoze", rekao je Stephen Attenborough

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->