Nalazite se
Članak
Objavljeno: 10.11.2015. 10:04

ICT Gold Award 2015 

SedamIT d.o.o. osvojio nagradu za CRM sustav 

Domaće CRM rješenje tvrtke SedamIT je implementirala tvrtka Iskon. 

SedamIT d.o.o. osvojio nagradu za CRM sustav

Poslovni IT portal IT Biz Crunch je u sklopu ICT Gold Award 2015 konferencije tvrtki SedamIT dodijelio nagradu za najbolje implementirano rješenje u kategoriji "Customer knowledge management (CRM)". Domaće CRM rješenje tvrtke SedamIT je implementirala tvrtka Iskon. Njihovi agenti sada rade jednostavnije i učinkovitije, a što je najvažnije, pozitivnu promjenu primjećuju i korisnici. CRM sustav kojega je za Iskon Internet razvila tvrtka SedamIT, više je od alata za odnose s korisnicima. On ne služi samo korisničkoj podršci u komunikaciji s korisnicima, već paralelno pokriva najveći dio aktivnosti vezanih uz marketing, prodaju i isporuku usluga. "CRM sustav iznimno nam je važan jer je u njega implementirana većina popslovnih procesa. Tu se prati sva naša komunikacija s korisnicima. Tu je također i informatička podrška za odvijanje prodajnog procesa, procesa isporuka usluga, pomoći korisnicima i komunikacija s drugim operatorima." Rekao je Boštjan Rautner, voditelj IT projekata u Iskonu. 

Alen Selimbegovićdirektor sektora razvoja softvera u tvrtki SedamIT je nakon dodjele nagrada rekao: „Mislim da je cijela konferencija bila vrlo uspješna, da je prikupila respektabilan auditorij, da su okrugli stolovi bili vrlo zanimljivi i vjerujem da ovoga treba još više u našem društvu i našoj industriji da se poveća svjesnost i da nas izvuče iz svojevrsne letargije. Na konferenciji smo baš s razgovora i prezentacija dobili nekoliko novih ideja za koje mislim da ćemo ih moći iskoristiti u daljnjem radu.“

Što je Customer relationship management (CRM)?
 Potreba tvrtki za implementacijom učinkovitog CRM sustava veća je no ikad, a brzina je postala novom valutom u poslovanju – imati pravu informaciju u pravo vrijeme i biti u mogućnosti donositi utemeljene odluke u korist tvrtke.

Kupci su uvijek bili u centru poslovnih operacija, ali je IT dao kupcima puno veću moć u njihovom odnosu sa tvrtkama. Kupci sada mogu na više razina biti u interakciji sa tvrtkama tijekom cijelog poslovnog procesa. Koristeći web stranice, društvene medije, e-mail i live chat kupci mogu izraziti svoje potrebe, želje ili moguće nedaće u realnom vremenu.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->