Nalazite se
Članak
Objavljeno: 12.05.2014. 14:01

MeetUP CCA

Sedam IT glavni partner MeetUP-a

Tvrtka Sedam IT postala glavni partner poslovnih druženja koja organizira Contact Center Akademija (CCA).

Sedam IT glavni partner MeetUP-a

Tvrtka Sedam IT postala je glavni partner MeetUP poslovnih druženja koja organizira Contact Center Akademija (CCA). Riječ je o poslovnim susretima osmišljenima kao prostor učenja, razvoja i dijeljenja iskustava dosadašnjih i budućih polaznika CCA. Nakon prvog susreta koji se održao u veljači, novo druženje s novom temom održat će se 15. svibnja ove godine.

U proteklih pet godina 60-ak voditelja/direktora kontaktnih centara, renomiranih hrvatskih tvrtki svoja je znanja i vještine nadogradilo i usavršilo kroz program CCA. Kako bi kontinuirano unaprjeđivali svoja znanja osmišljen je program poslovnih druženja pod nazivom MeetUp. Naime, ideja je kroz MeetUP CCA nastaviti učenje i razvoj, ali i jačanje kako kontakt centar tako i customer care industrije u hrvatskoj i regiji. MeetUP-i se održavaju tri puta godišnje, a sudionici su direktori, voditelji, supervizori i svi ostali djelatnici kontakt centar i customer care industrije koji prate trendove u struci, te usavršavaju svoja znanja. Teme su uvijek atraktivne, a spadaju u domenu operativnog razvoja i vođenja kontakt centra i/ili customer service timova. Svaki susret ima krovnu temu koja se obrađuje putem stručne i interaktivne prezentacije, a naglasak je na praktičnim pitanjima i interakciji sa sudionicima. 

Predavači koji prezentiraju pojedine teme vrhunski su stručnjaci k oji svoja znanja i iskustva dijele sa sudionicima, kroz predavanje i neformalno druženje kako bi im pomogli da još bolje i učinkovitije rade svoj posao. Na prvom MeetUpu tema su bila pravna pitanja odnosno uvijek aktualnu temu pravnih i zakonskih regulativa, usko vezanih uz operativan rad timova (smjenski rad, snimanje poziva, odlazne kampanje/pozivanje korisnika, i sl.) koja je predstavio Vinko Berković, diplomirani pravnik. Drugi susret održat će se 15. svibnja ove godine sa temom koja nije zaobišlaniti kontakt centar i CRM industriju. Riječ je o temi Društvene mreže u kontaktnim centrima - da ili ne? 

Uz predavanje i druženje, na svakom MeetUP-u je organiziran i kutak znanja, u kojem sudionici upoznaju novitete u kontakt centar industriji te načine kako ih najboljeprimijeniti u svakodnevnom radu.

"Nama u Sedam IT-u, želja je poticati i sudjelovati u razvoju kontaktnih centara u regiji, putem naših modernih rješenja. Svidjela nam se ideja MeetUP-a koja također ide u smjeru razvoja ove industrije, stoga smo se odlučili podržati događaj kao generalni sponzori. Iskustva koje posjedujemo i naša referentna lista kontakt centar i CRM korisnika potvrda je našeg snažnog utjecaja na tržištu. Sudionicima ćemo dati odgovore na konkretne upite o primjeni i važnosti kontakt centara, i trendova koji nas očekuju", naglasila je Tea Crkvenac, direktorica Sektora Razvoja softvera. 

PROMO ČLANAK

Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->