Nalazite se
Članak
Objavljeno: 23.09.2015. 15:11

Weekend Media Festival 

Rasprava o oglašavanju prema djeci

Na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu održat će se panel koji u fokus stavlja problematiku oglašavanja prehrambenih proizvoda prema djeci.

Rasprava o oglašavanju prema djeci

Dr. Darija Vranešić Bender, klinički nutricionist s Odjela za kliničku prehranu KBC-a Zagreb, sudjelovat će u panelu o oglašavanju hrane i pića prema djeci.

Ovogodišnje osmo izdanje Weekend Media Festivala još jednom će okupiti  vodeće stručnjake u komunikacijskoj industriji i poslovnom svijetu, predstaviti nove pokretače i trendove, te pružiti nove poglede na posao.

Jedan od zanimljivijih panela ovogodišnjeg WMF-a bit će svakako onaj pod nazivom Velike oči malih potrošača – što nam djeca gledaju, na kojem će  sudjelovati doc.dr.sc. Darija Vranešić Bender, klinički nutricionist s Odjela za kliničku prehranu KBC-a Zagreb, Olivera Međugorac, predsjednica Koordinacija hrane i pića unutar HUP – Udruge prehrambene industrije i poljoprivrede, Mario Fraculj, predsjednik Odbora za regulaciju i samoregulaciju HURA-e, te Ivan Gale, direktor odjela prodaje RTL-a.

Posebnost ovog panela je u tome što će po prvi puta na WMF-u stručnjaci iz svih povezanih industrija raspravljati o vrlo aktualnoj problematici prekomjerne težine kod djece u Europi i svijetu, odnosno značajnoj ulozi prehrambene industrije u njenom sprečavanju.

Najveći europski proizvođači hrane i pića, naime, još su 2007. godine dobrovoljno preuzeli nekoliko obveza i aktivnu ulogu u sprječavanju prekomjerne težine kod djece, a u skladu s Globalnom strategijom Svjetske zdravstvene organizacije o prehrani, fizičkoj aktivnosti i zdravlju iz 2004.

Ovaj najpoznatiji okvir samoregulacije prehrambenih kompanija pod nazivom EU Pledge danas okuplja 21 međunarodnu prehrambenu kompaniju, predstavljajući više od 80 posto oglašavanja hrane i pića na razini EU-a.

Kompanije potpisnice EU Pledgea obvezuju se na unapređenje postojećih proizvoda u smislu smanjenja razina soli, šećera, masti i ukupne energetske vrijednosti te razvoj inovacija koje nude zdravija rješenja potrošačima. Dodatno, obveze uključuju i neoglašavanje proizvoda djeci mlađoj od 12 godina, uz iznimku proizvoda koji zadovoljavaju zajedničke prehrambene kriterije te nepromoviranje proizvoda u osnovnim školama.

Neke su države EU-a, poput Mađarske, već uvele iznimno visoke poreze na hranu bogatu šećerom, soli i mastima. Kako bi se to izbjeglo, od ključne je važnosti samoregulacija lokalne prehrambene industrije, a ovaj će panel otvoriti raspravu o trenutnoj situaciji u Hrvatskoj po pitanju unapređenja prehrambenih proizvoda te njihovom oglašavanju prema djeci.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->