VIDI.CLOUD
Kontakt u oblaku za komunikaciju i kolaboraciju
Sustav ne zahtijeva zasebnu telefonsku infrastrukturu već isključivo pristup Internetu.
Kontaktni centar - Kontakt u oblaku (eng. ContactInCloud) nastao je na ideji vlastitog, povoljnog, jednostavnog i lako prilagodljivog rješenja koje se zasniva na prilagodljivoj, sigurnoj i o infrastrukturi neovisnoj platformi. Ponuđeno rješenje ne zahtijeva zasebnu telefonsku infrastrukturu kao što su telefonske centrale nego isključivo pristup Internetu. Time se, osim vrlo povoljne cijene i brze implementacije, omogućuje i dislociranost agenata, operatera odnosno prodajnog osoblja koji sustav koriste nevezano uz mjesto na kojem se nalaze što uključuje rad od kuće ili s nekog udaljenog otoka po potrebi.
Rješenje se bazira na Microsoft Dynamics CRM sustavu koji u sebi sadrži prodajne, marketinške i servisne module te Microsoft Lync Serveru koji je rješenje za komunikaciju i kolaboraciju.
Detaljna kontrola i nadzor rada u korisničkoj službi kao i u prodajnim aktivnostima te naplati potraživanja omogućena je i snimanjem razgovora. Datoteke se spremaju na poslužitelje i omogućavaju voditeljima naknadno preslušavanje pojedinih poziva, kako onih propuštenih, tako i onih koje su sami agenti preuzeli. Pokriveni su razni komunikacijski kanali - telefon, e-mail, SMS, fax i socijalne mreže.
Ciljani korisnici su od malih tvrtki preko onih srednjih do najvećih, s naglaskom na financijski sektor, osiguranja, javni sektor, turizam, medicinu, energetiku, medije, autoindustriju, veleprodaju i distribuciju te posebno na „outsourcane“ kontaktne centre.
Edukacija krajnjih korisnika vrlo je jednostavna, kako za agente i operatere tako i za administratore sustava te voditelje jer je sam aplikacija jednostavna, „user – friendly“ i zapravo sliči uvelike Microsoft Outlook-u i Microsoft Office rješenjima. Kontaktni centar - Kontakt u oblaku sustav prilagođen je Windows operativnom sustavu te ga je moguće koristiti na sljedećim verzijama: XP, Vista, Windows 7 i Windows 8. Kao sigurnosno rješenje svog data centra na mrežnoj razini, Comping se odlučio za vatrozid Fortinet Fortigate 800c zbog visokih hardverskih performansi i mogućnosti active-active načina rada uz VPN koncentrator. Također, tu su prisutni i load balancing te UTM (Unified Threat Management) koji garantiraju neprekidnu uslugu uz maksimalnu zaštitu. Cijena se kreće od 469 kn mjesečno po korisniku koji se aktivno služi sustavom.
TOP 5 - KONTAKT U OBLAKU
- Prepoznavanje pozivatelja po broju ili adresi e-maila
- Prikaz i automatsko pozivanje propuštenih poziva
- Prosljeđivanje poziva na temelju definiranih algoritama
- Praćenje statistike po kampanjama
- Automatsko pozivanje klijenta prema određenoj kampanji
INFO
Comping d.o.o.
Tel: +385 1 2484236
email: crm@comping.hr
web: www.comping.hr
PROMO ČLANAK
Učitavam komentare ...