VIDI.erp
FAROS: ERP i billing u jednom sustavu
U RIS-ovoj ponudi SaaS rješenja posebno mjesto zauzima FAROS.
Pronaći ERP koji u potpunosti udovoljava zahtjevima vaše tvrtke nemoguća je misija.Vaša je tvrtka posebna, a RIS to jako dobro razumije! Osluškujući probleme korisnika, razvio je jedinstveno rješenje za poslovanje koje se može prilagođavati individualnim potrebama klijenata, a svoj ERP nadogradio je razvojem billinga, podsustava za obračun i naplatu usluga. FAROS omogućava brzo mijenjanje poslovnih modela i individualizirani pristup strateškim kupcima, evidenciju i analize svih relevantnih pokazatelja koje korisnici obavljaju na jednom mjestu, a parametre za obračun i naplatu svojih usluga definiraju brzo i jednostavno.
Neovisna nadogradnja slojeva prema potrebama i zahtjevima poslovanja
FAROS obuhvaća više od 600 različitih parametara, što omogućava prilagodbu na razini tvrtke ili pojedinačnog korisnika aplikacije. Budući da bilježi sve promjene u sustavu, korisnicima osigurava točne i ažurne informacije. Osim interne komunikacije, uz modul za kontrolu podataka komunicira s vanjskim sustavima (banke, FINA, javni bilježnici, web portal…). Ukoliko se odlučite samo za podsustav FAROS billing, u potpunosti se integrira s postojećim računovodstvenim poslovno-informacijskim sustavom te osigurava usklađenost obračunskih i knjigovodstvenih podataka. Jedna od najvećih značajki FAROSA je mogućnost nadogradnje analitičko-izvještajnim sustavom (eng. BI – Business Intelligence), izravno ili neizravno povezivanje sa sustavom za upravljanje odnosima s kupcima (CRM – Customer Relationship Management), sustavom web i mobilnih aplikacija za kupce, sustavom za izradu i slanje elektronskih računa (e-Račun) i ostalim poslovnim rješenjima.
Pouzdan partner u svakom trenutku
Implementacija obuhvaća parametrizaciju sustava prema potrebama korisnika, instalaciju smart klijenta, migraciju podataka, administraciju korisničkih ovlasti i obuku za rad. Zahvaljujući troslojnoj arhitekturi, implementacija je brza i jednostavna. Korisnicima FAROSA na raspolaganju je tim visokoobrazovanih stručnjaka s područja ekonomije i informacijskih znanosti, čiji je primarni zadatak osigurati nesmetan rad u što kraćem vremenskom roku.
Posebna procedura za sigurnost
Životnim ciklusom FAROSA upravlja se i kontrolira u skladu sa specijaliziranom metodikom MIRIS. Programeri svakodnevno održavaju, unapređuju i nadograđuju sustav u skladu sa zahtjevima korisnika, tržišnim promjenama i izmjenama zakonskih regulativa, a nove verzije dostupne su bez nadoplate. Korisnici FAROSA, radi sigurnosnih razloga, rade putem smart klijenta Thin@, koji jamči brz, siguran i tehnološki napredniji način rada u odnosu na klasične web aplikacije u browseru. O sigurnosti podataka i njihovom backupu brinu RIS-ovi sistem-administratori. Sve procedure izvode se prema sigurnosnom certifikatu ISO 27000.
Smanjuje troškove održavanja i ulaganja u skupu infrastrukturu!
Prema vašem izboru, poslovna aplikacija i baza podataka mogu biti smješteni unutar tvrtke ili u vanjskom podatkovnom centru te isporučeni putem interneta – CLOUD COMPUTING. FAROSU i njegovim funkcijama korisnici pristupaju preko interneta i koriste ga kao uslugu koja se plaća po principu licencije na mjesečnoj osnovi. Kupac plaća aplikacijske module koji su mu potrebni u skladu s brojem korisnika. U svakom trenutku količina modula i korisnika može se prilagoditi aktualnim potrebama.
Podjela na module FAROSA omogućava informatizaciju pojedinačnih poslovnih funkcija
- Financije
- Računovodstvo
- Računovodstvo za proračunske korisnike
- Komercijalno poslovanje
- Skladišno poslovanje
- Osnovna sredstva
- Kadrovi i plaće
- Upravljanje najmom
- POS (Point of Sale)
- Putni nalozi
- Sustav naplate (billing)
- Upravljanje dokumentacijom
- Poslovno izvješćivanje (BI)
Korisnici Farosa su korak ispred
- FAROS koriste: Gradska plinara Zagreb Opskrba d.o.o. s više od 300.000 kupaca i 37 distribucijskih područja; Vodovod i kanalizacija d.o.o. , Rijeka; Energo d.o.o.; Rumat d.o.o.; Komunalac d.o.o., Otočac; Elektrometal d.d., Bjelovar, te mnoge druge tvrtke.
- Svi podaci o poslovanju međusobno su povezani i unose se na jednom mjestu.
- Povećana tržišna konkurentnost
- Sve poslovne informacije dostupne su u realnom vremenu u svim organizacijskim dijelovima.
- Brzo i jednostavno definiranje nove usluge i pridruživanje kupca
- Individualizirani pristup strateškim kupcima
- Standardizacija i unificiranje poslovnog procesa
- Manje poslužitelja i prateće opreme = niži troškovi za licenciranje i održavanje
- Manje potreba za provođenja promjena kroz više poslovnih sustava
- Nema prepisivanja i kontrole podataka iz različitih sustava
- Povećana sigurnost i pouzdanost sustava
- Sve promjene provode se nad samo jednim sustavom, što umanjuje mogućnost grešaka.
- Standardiziraju se i unificiraju IT tehnologije, čime se povećava sigurnost i pouzdanost u radu.
Infobox:
NAZIV: RIS d.o.o.
Pilepčić 10
51215 Kastav
Web: www.ris.hr
Email: info@ris.hr
Tel: +385 (0)51 687 500
Fax: +385 (0)51 687 501
Učitavam komentare ...