Nalazite se
Članak
Objavljeno: 30.11.2016. 10:11

VIDI.erp

FAROS: ERP i billing u jednom sustavu

U RIS-ovoj ponudi SaaS rješenja posebno mjesto zauzima FAROS.

FAROS: ERP i billing u jednom sustavu

Pronaći ERP koji u potpunosti udovoljava zahtjevima vaše tvrtke nemoguća je misija.Vaša je tvrtka posebna, a RIS to jako dobro razumije! Osluškujući probleme korisnika, razvio je jedinstveno rješenje za poslovanje koje se može prilagođavati individualnim potrebama klijenata, a svoj ERP nadogradio je razvojem billinga, podsustava za obračun i naplatu usluga. FAROS omogućava brzo mijenjanje poslovnih modela i individualizirani pristup strateškim kupcima, evidenciju i analize svih relevantnih pokazatelja koje korisnici obavljaju na jednom mjestu, a parametre za obračun i naplatu svojih usluga definiraju brzo i jednostavno.

Neovisna nadogradnja slojeva prema potrebama i zahtjevima poslovanja

FAROS obuhvaća više od 600 različitih parametara, što omogućava prilagodbu na razini tvrtke ili pojedinačnog korisnika aplikacije. Budući da bilježi sve promjene u sustavu, korisnicima osigurava točne i ažurne informacije. Osim interne komunikacije, uz modul za kontrolu podataka komunicira s vanjskim sustavima (banke, FINA, javni bilježnici, web portal…). Ukoliko se odlučite samo za podsustav FAROS billing, u potpunosti se integrira s postojećim računovodstvenim poslovno-informacijskim sustavom te osigurava usklađenost obračunskih i knjigovodstvenih podataka. Jedna od najvećih značajki FAROSA je mogućnost nadogradnje analitičko-izvještajnim sustavom (eng. BI – Business Intelligence), izravno ili neizravno povezivanje sa sustavom za upravljanje odnosima s kupcima (CRM – Customer Relationship Management), sustavom web i mobilnih aplikacija za kupce, sustavom za izradu i slanje elektronskih računa (e-Račun) i ostalim poslovnim rješenjima.

Pouzdan partner u svakom trenutku

Implementacija obuhvaća parametrizaciju sustava prema potrebama korisnika, instalaciju smart klijenta, migraciju podataka, administraciju korisničkih ovlasti i obuku za rad. Zahvaljujući troslojnoj arhitekturi, implementacija je brza i jednostavna. Korisnicima FAROSA na raspolaganju je tim visokoobrazovanih stručnjaka s područja ekonomije i informacijskih znanosti, čiji je primarni zadatak osigurati nesmetan rad u što kraćem vremenskom roku.

Posebna procedura za sigurnost

Životnim ciklusom FAROSA upravlja se i kontrolira u skladu sa specijaliziranom metodikom MIRIS. Programeri svakodnevno održavaju, unapređuju i nadograđuju sustav u skladu sa zahtjevima korisnika, tržišnim promjenama i izmjenama zakonskih regulativa, a nove verzije dostupne su bez nadoplate. Korisnici FAROSA, radi sigurnosnih razloga, rade putem smart klijenta Thin@, koji jamči brz, siguran i tehnološki napredniji način rada u odnosu na klasične web aplikacije u browseru. O sigurnosti podataka i njihovom backupu brinu RIS-ovi sistem-administratori. Sve procedure izvode se prema sigurnosnom certifikatu ISO 27000.
Smanjuje troškove održavanja i ulaganja u skupu infrastrukturu!
Prema vašem izboru, poslovna aplikacija i baza podataka mogu biti smješteni unutar tvrtke ili u vanjskom podatkovnom centru te isporučeni putem interneta – CLOUD COMPUTING. FAROSU i njegovim funkcijama korisnici pristupaju preko interneta i koriste ga kao uslugu koja se plaća po principu licencije na mjesečnoj osnovi. Kupac plaća aplikacijske module koji su mu potrebni u skladu s brojem korisnika. U svakom trenutku količina modula i korisnika može se prilagoditi aktualnim potrebama. 

Podjela na module FAROSA omogućava informatizaciju pojedinačnih poslovnih funkcija

  • Financije
  • Računovodstvo
  • Računovodstvo za proračunske korisnike
  • Komercijalno poslovanje
  • Skladišno poslovanje
  • Osnovna sredstva
  • Kadrovi i plaće
  • Upravljanje najmom
  • POS (Point of Sale)
  • Putni nalozi
  • Sustav naplate (billing)
  • Upravljanje dokumentacijom
  • Poslovno izvješćivanje (BI)

Korisnici Farosa su korak ispred

  • FAROS koriste: Gradska plinara Zagreb Opskrba d.o.o. s više od 300.000 kupaca i 37 distribucijskih područja; Vodovod i kanalizacija d.o.o. , Rijeka; Energo d.o.o.; Rumat d.o.o.; Komunalac d.o.o., Otočac; Elektrometal d.d., Bjelovar, te mnoge druge tvrtke.
  • Svi podaci o poslovanju međusobno su povezani i unose se na jednom mjestu.
  • Povećana tržišna konkurentnost
  • Sve poslovne informacije dostupne su u realnom vremenu u svim organizacijskim dijelovima.
  • Brzo i jednostavno definiranje nove usluge i pridruživanje kupca
  • Individualizirani pristup strateškim kupcima
  • Standardizacija i unificiranje poslovnog procesa
  • Manje poslužitelja i prateće opreme = niži troškovi za licenciranje i održavanje
  • Manje potreba za provođenja promjena kroz više poslovnih sustava
  • Nema prepisivanja i kontrole podataka iz različitih sustava
  • Povećana sigurnost i pouzdanost sustava
  • Sve promjene provode se nad samo jednim sustavom, što umanjuje mogućnost grešaka.
  • Standardiziraju se i unificiraju IT tehnologije, čime se povećava sigurnost i pouzdanost u radu.

Infobox:

NAZIV: RIS d.o.o.
Pilepčić 10
51215 Kastav
Web: www.ris.hr
Email: info@ris.hr
Tel: +385 (0)51 687 500
Fax: +385 (0)51 687 501

Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->